Noile geluri de dus Palmolive Naturals iti ofera o experienta unica in armonie cu natura

22 august 2012
Autor:
dowmedia08

Bucuresti, 17 august 2012 – Cea mai recenta gama de geluri de dus Palmolive Naturals beneficiaza acum de o noua prezentare - un ambalaj atractiv si o forma mai eleganta, o grafica originala mult imbunatatita, precum si o formula avansata, imbogatita cu un complex de vitamine A, E si F!

Formula sa cremoasa, imbogatita cu ingrediente inspirate din natura si extracte de origine 100% naturala, hidrateaza pielea si-ti incanta simturile, oferindu-ti o experienta senzoriala unica, un moment special, plin de rasfat pentru trup si minte.

Campania de promovare a noilor produse, intitulata sugestiv „Palmolive - In armonie cu natura!”, prezinta beneficiile gelurilor de dus si invita consumatorii la o interactiune speciala cu brandul. Actiunile vizeaza mediile in store, digital si TV, asigurand o platforma integrata de comunicare.

Palmolive Naturals - ingredientele naturii intr-o formula revolutionara si o noua prezentare atractiva

Gama de geluri de dus Palmolive Naturals este recunoscuta deja pentru ingredientele sale si mixul de extracte de origine 100% naturala ce asigura o ingrijire completa a pielii, oferindu-i hidratare si o senzatie placuta dupa fiecare utilizare. Noile geluri de dus au acum o noua formula imbogatita cu un complex de vitamine A, E si F, ce confera pielii un plus de hidratare si protectie.

Aromele puternice sunt prezentate sub o forma noua, mult mai atractiva prin sticla noua propusa pentru cele patru tipuri de geluri de dus. Experienta superioara oferita de noua gama Palmolive Naturals incepe din primul moment: elementele grafice stilizate si sticla noua cu o forma mult mai eleganta creeaza premisele unor momente cu totul speciale!

Gama completa de geluri de dus raspunde nevoii de ingrijire specifica diferitelor tipuri de piele.

Astfel, laptele pentru dus Palmolive Nourishing Delight contine lapte hidratant si extracte de origine 100% naturala din miere si aloe vera, precum si un complex de vitamine, ce curata cu blandete pielea, o hidrateaza si o protejeaza impotriva uscarii excesive. Pentru persoanele care vor sa prelungeasca senzatia de vacanta, laptele pentru dus Palmolive Ultra Moisturization transpune simturile in taramurile mediteraneene. Formula sa bogata si catifelata, ce contine lapte hidratant si extracte naturale din masline si aloe vera, precum si un complex de vitamine, are grija de piele, lasand-o moale ca matasea la atingere.

Extractele de orhidee neagra si de aloe vera formeaza un lapte pentru dus cremos, cu arome senzuale in noul Palmolive Irresistible Softness Black Orchid. Laptele pentru dus Palmolive Calming Pleasure, imbogatit cu lapte hidratant si extracte de origine 100% naturala din flori de cires si aloe vera, ofera pielii o senzatie de calmare si condimenteaza dusul prin aroma fructata.

Campania Palmolive - In armonie cu natura, o comunicare integrata cu consumatorii

Campania Palmolive „In armonie cu natura” va incepe pe 16 august si va beneficia de o comunicare pe multiple canale - in store, digital si TV.

Astfel, componenta dedicata in store se va desfasura in perioada 16 august – 2 septembrie.
Consumatorii sunt invitati sa achizitioneze produsele preferate Palmolive si sa se inscrie prin SMS in cursa pentru castigarea numeroaselor premii puse in joc. Astfel, cei care aleg produsele Palmolive in aceasta perioada au sansa de a castiga diferite premii surpriza pregatite special pentru ei.

Consumatorii vor putea afla mai multe detalii despre produsele Palmolive in magazinele partenere, precum si pe www.facebook.com/PalmoliveRomania. Premiile oferite in cadrul magazinelor partenere sunt specifice si exclusive fiecarei retele incluse in campanie, putand fi castigate prin tragere la sorti.
Dintre produsele participante la campania din magazine fac parte urmatoarele: toate tipurile de geluri de dus, spume de baie, sapunuri lichide, sapunuri solide, creme si spume de ras Palmolive.

De asemenea, in mediul digital, timp de o luna de zile, consumatorii vor avea la dispozitie o platforma online, „Palmolive – In armonie cu natura”, cu ajutorul careia vor putea posta una dintre cele mai frumoase poze in care au fost surprinsi in mijlocul naturii. In urma unei trageri la sorti, acestia vor putea castiga numeroase premii atractive. Platforma va putea fi accesata la adresa www.palmolive-naturals.ro sau pe pagina de Facebook www.facebook.com/PalmoliveRomania.

Mai multe informatii si regulamentul campaniei vor fi disponibile incepand cu 16 august pe pagina concursului (www.palmolive-naturals.ro), respectiv pagina de Facebook www.facebook.com/PalmoliveRomania.

###

Despre Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive este lider mondial si local in igiena orala si de asemenea numarul 1 pe piata din Romania pe numeroase alte segmente de bunuri de larg consum: sapun, deodorante solide de femei si barbati, precum si paste de spalat vase.
Colgate-Palmolive Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1992 si are un portofoliu ce cuprinde marci locale si internationale: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea si D’Amaris.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram