Cursul este structurat pe 3 module principale. Primul modul este dedicat impactului tehnologic asupra regulilor de PR si marketing si modurilor in care Internetul a schimbat perceptia comunicarii de business. Cele mai noi canale si instrumente de comunicare vor fi dezbatute si prezentate in cel de-al doilea modul, in cadrul caruia cursantii vor invata despre utilizarea retelelor sociale, comunicarea directa cu clientii si optimizarea mesajelor de comunicare. Al treilea modul va fi dedicat planificarii unei strategii de relatii publice creative, actuala si creionata special pentru tipul afacerii condusa sau coordonata.
Obiectivul acestei sesiuni de curs de comunicare si relatii publice este de a informa practicienii de PR cu privire la noile tendinte si perspective ale relatiilor publice si marketingului online si sa ii invete pe cei care sunt la inceput de drum, care sunt regulile si tehnicile moderne pe care trebuie sa si le insuseasca pentru realizarea unei campanii de relatii publice cu impact in mediul online.
Cursantii vor invata care sunt platformele de comunicare prin care pot ajunge la publicul lor tinta, cum sa creeze strategii de PR care sa determine consumatorii sa relationeze mai mult cu o companie, cum sa redacteze stiri si cum sa creeze mesaje targetate pentru fiecare tip de canal de comunicare. Ultima zi de curs va fi dedicata aplicatiilor practice, cand toti participantii la curs vor invata cum sa planifice o campanie de relatii publice, offline si online.
Cursul de comunicare si relatii publice online si offline se desfasoara in Bucuresti, in perioada 15-16 februarie, la sediul agentiei Creative Business Management din Splaiul Unirii nr. 6.
Costul unui curs este de 400 lei de persoana, iar ultima zi de inscriere este 12 februarie 2014.
Se acorda si reduceri de grup:
-5%/cursant- pentru participarea a 2 persoane (colegi/prieteni)
-10%/cursant- pentru participarea a 3 persoane (colegi/prieteni)
-15%/cursant- pentru participarea a mai mult de 3 persoane (colegi/prieteni)
Cursul este sustinut de este Bianca Preda. Bianca are o experienta de peste 10 ani in domeniul comunicarii si a coordonat o serie de campanii nationale si internationale. Este absolventa a Facultatii de Jurnalism si a Facultatii de Relatii Internationale si Studii Europene si a obtinut titlul de Master in Comunicare si Relatii Publice. De asemenea, a urmat numeroase cursuri de specializare in relatii publice si management. In prezent, este trainer acreditat CNFPA in cadrul companiei Creative Business Management si expert in comunicare in proiectul finantat din fonduri structural europene "Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala- o noua calificare didactica pentru o scoala care invata!" In 2012 a obtinut certificarea in management de catre Institute of Leadership and Management din Marea Britanie.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro