În acest an „Nonillion” va deschide primul său Centru de competențe Microsoft. Acesta va fi situat în capitala României – București. Acest lucru a fost anunțat de către compania de software cu sediul în orașul Ruse.
De câteva decenii produsele software ale Microsoft sunt o parte integrantă a businessului, ajutându-l să crească repede și să prospere. „Varietatea bogată de produse, de la soluții de birou până la sisteme software, de la platforme pentru baze de date până la platforme de colaborare, a influențat mediul IT actual, așa cum nicio altă gamă de produse nu a făcut-o”, au explicat cei de la „Nonillion”. Pentru a putea fi integrate între ele fără probleme, precum și pentru a-și desfășura potențialul lor, astfel de produse de înaltă tehnologie urmează a fi configurate și aplicate profesionist. Cu scopul de a oferi acest serviciu în România, „Nonillion” a ales Bucureștiul ca loc pentru noul său Centru de competențe Microsoft. Capitala României îndeplinește două condiții esențiale pentru un astfel de pas – este o piață foarte interesantă și are un număr mare de experți calificați.
Bucureștiul se bucură de un bogat cerc social de profesioniști, specialiști în software, datorită atât sistemului educațional românesc dovedit ca unul reușit, cât și ajutorului acordat de către stat, ceea ce îi stimulează pe cei tineri să-și aleagă o carieră în sfera tehnologiilor informaționale și de comunicații. Se așteaptă ca în curând „Nonillion” să înceapă recrutarea de personal, selectându-i pe cei mai talentați dintre tinerii experți, care se vor alătura primei echipe din afara granițelor Bulgariei.. În prima lui fază, noul Centru de competențe Microsoft se va focaliza pe tehnologiile de dezvoltare C# și Asp.net și MS SQL ca tehnologii pentru bazele de date.
„În ultimii câțiva ani serviciile noastre găsesc o apreciere înaltă în câteva țări europene”, afirmă Rudi Van den Boss, managerul „Nonillion”. „Suntem emoționați să adăugăm și pe România în această listă, sperând ca până la finele anului să reușim să angajăm măcar șapte noi specialiști în Microsoft”, a adăugat el.
Katina Simova, manager pentru relațiile cu clienții în cadrul „Nonillion”, completează: „Principala noastră activitate constă în a crea echipe pentru clienții noștri, aflate în întregime sub controlul și conducerea acestora. Avem sarcina să formăm o echipa acolo unde clientul nostru are nevoie de ea. Suntem foarte mulțumiți de București ca loc pentru situarea Centrului nostru de competențe Software, deoarece aici raportul între cerere și ofertă este deosebit de bine echilibrat”.
Urmându-și strategia internațională, „Nonillion” va căuta în viitor și alte oportunități de extindere a spectrului de servicii în Bulgaria și peste hotare.
Despre „Nonillion”:
„Nonillion” vine în ajutorul organizațiilor cu scopul de a crea și conduce cu ușurință, de la distanță, echipele de experți, în scopul lărgirii cunoștințelor acestora în domeniul de activitate concretă și îmbunătățirii eficacității proceselor de lucru la fața locului. Compania asigură clienților săi întregul spectru de resurse, infrastructură IT și strategie rațională necesare formării unor echipe de succes de profesioniști software.
Bazele software ale clienților sunt oportun poziționate în Bulgaria și România, ceea ce le permite să-și conducă departamentul de IT de la distanță și fără a fi nevoie de o activitate administrativă de gestionare a acestuia.
„Nonillion„ oferă nu numai servicii outsourcing, ci sporește în mod natural capacitatea clienților săi prin echipe de înaltă calificare care se integrează pe deplin în mediul lor de business, în stilul și procesul de activitate.
Mai milte informații puteți găsi la http://www.nonillion.bg.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro