Noua campanie globala adidas demonstreaza importanta sprijinului celor din jur pentru a face atletii sa adere la credo-ul You Got This

24 februarie 2025
Autor:
Style Market Online SRL

In noul sau studiu global, adidas dezvaluie cat de importanta este sustinerea si comportamentul pozitiv si de incurajare de care sportivii au nevoie de la antrenori, parinti, suporteri si coechipieri pentru a-i face sa aiba incredere in ei insisi si sa poata performa la capacitate maxima, fara apasarea presiunii.

In cadrul studiului au fost chestionati peste 12.000 de sportivi din 24 de tari, si au fost identificate actiunile care au un impact negativ considerabil asupra dorintei tinerilor sportivi de a participa la competitii:

1. Memento-uri ale scorului in timpul jocului

2. Neacordarea de spatiu sportivilor atunci cand au o zi proasta

3. Concentrarea doar pe rezultatele jocului

4. Instruirea excesiva in timpul jocului

5. Analiza imediata a jocului dupa meci

Pentru a contracara aceste comportamente negative, adidas a creat „Sideline Essentials”, un set de recomandari si instrumente practice cu ajutorul carora sustinatorii de pe margine: antrenori, parinti, suporteri si coechipieri pot avea un impact pozitiv asupra jucatorilor, incurajandu-i sa aiba incredere in ei si sa performeze cat mai bine. Pentru a promova si populariza aceste practici, atletii de elita adidas precum Anthony Edwards, Yamine Lamal, Aitana Bonmatí si Trinity Rodman se alatura demersurilor de comunicare ale brandului.

Noua campanie You Got This a venit ca raspuns la comportamentele descurajatoare si ca o sustinere puternica a celor care au nevoie de motivatie si intelegere de la cei din jur, oferind astfel suport moral permanent din partea anturajului si a fanilor.

Noua campanie adidas urmareste sa inspire lumea sportului, incurajand sportivii sa creada inmesajul You Got This, continuand astfel misiunea de a reduce presiunea negativa in sport.
Campania este sustinuta de o serie de filme cu sportivi renumiti precum Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Lamine Yamal, Trinity Rodman si altii, fiecare film concentrandu-se pe povestile celor care i-au incurajat sa creada in propriile capabilitati si in You Got This
Campania urmareste sa motiveze pe toata lumea sa aiba o influenta pozitiva in sport, deoarece noua cercetare globala realizata de adidas a dezvaluit ca 4 din 5 sportivi se confrunta adesea cu un comportament descurajator de pe margine.1

Ca urmare a lansarii campaniei You Got This anul trecut, in 2025 adidas isi propune sa motiveze pe toatalumea sa aiba o influenta pozitiva cand vine vorba de sport. Conform noii cercetari, 4 din 5 sportivi se confrunta cu un comportament descurajator din partea publicului2, ceea ce ii determina sa renunte la sport. Noua campanie se bazeaza pe adevarul universal ca toată lumea are nevoie de cineva care sa-i ajute sa aiba incredere ca sunt capabili de orice si isi propune sa ilustreze importanta relatiilor dintre sportivi si influenta pozitiva a sustinatorilor.

Pilonul central al campaniei este o serie de filme pe fundalul sonor al piesei „I’m Sticking With You”, reimaginata de producatorul si muzicianul James Blake. Fiecare spot intruchipeaza sentimentul liric al hitului trupei The Velvet Underground, concentrandu-se pe modul in care relatiile dintre oamenii de pe margine ii ajuta pe unii dintre cei mai mari sportivi ai lumii sa depaseasca presiunea.

Seria de filme inspirationale cu atleti:

Jucatorul NBA Anthony Edwards alaturi de cel mai bun prieten al sau din copilarie, Nick Maddox, care il ajuta sa scape de tumultul provocat de reporteri si fani, prin dragostea impartasita pentru muzica, in timp ce se apropie de teren.
Starul NWSL Trinity Rodman la antrenament, odihnindu-se impreuna cu fratele său, DJ Rodman, ale carui cuvinte de sustinere o ajuta sa continue exercitiile intense.
Starul WNBA  Aliyah Boston stand in tribune alaturi de mama sa, Cleone Boston, impartasind un moment de sprijin inainte de a pasi pe teren.
Campionul european Lamine Yamal relaxandu-se cu un joc amical de fotbal pe plaja alaturi de prietenii sai din copilarie din cartierul 304 Rocafonda, fiind ovationat de membrii comunitatii.
Castigatoarea Ballon d'Or Aitana Bonmatí in mijlocul unor jucatori tineri din tabara sa de fotbal,facand fente si pase, in timp ce numele sau este scandat.

Vorbind despre campanie, Florian Alt, Vicepresedinte, Global Brand Communications la adidas, a declarat:Intr-un an de momente sportive de neuitat, de la campionatul de fotbal UEFA EURO pana la Jocurile Olimplice de la Paris 2024, am vazut impactul sprijinului pozitiv din partea oamenilor de pe margine asupra performantei sportivilor de elita. Pe masura ce intram in acest nou sezon de campionate, am creat o campanie in care cele mai mari vedete sportive ale noastre demonstreaza cum actiunile de zi cu zi ale celor din jurul jocului pot determina daca un tanar atlet se prezinta cu incredere la linia de start sau abandoneaza competitia datorita presiunii. Aceasta campanie isi propune sa reaminteasca tuturor capot avea un rol esential cand vine vorba de incurajare si sustinere, inspirandu-i si oferindu-le instrumentele pentru a ajuta fiecare jucator sa reduca presiunea negativa si sa creada in mesajulYou Got This”.

Reflectand asupra importantei pozitivitatii in sport, castigatoarea Balonului de Aur, Aitana Bonmatí, a spus: „Fotbalul mi-a permis sa-mi implinesc vise pe tot parcursul vietii. Castigarea CupeiMondiale in 2023, a Ligii Națiunilor in 2024 si a Ligii Campionilor de trei ori sunt unele dintre cele mai importante momente ale mele si stiu ca nu ar fi fost posibile fara toti oamenii care ma sustin. Este atat de important ca toata lumea sa aiba influente pozitive in cercul lor mai larg, motiv pentru care continui saconstruiesc relatii cu atat de multi jucatori tineri aspiranti din tabara mea de fotbal, Campus Aitana. Cred ca „Sideline Essentials” de la adidas ar fi de ajutor pentru toata lumea – antrenori, colegi de echipa si suporteri – pentru a intelege importanta de a fi alaturi de jucatori si de a oferi incurajarea potrivita, astfel incat acestia sa se poata concentra pe canalizarea pasiunii si hotararii lor in joc – fara nicio presiune suplimentara.”

Reflectand asupra rolului pe care il joaca sustinerea celor din jur, Lamine Yamal, atacantul FC Barcelona a spus: „Am avut un an de neuitat, ce nu ar fi fost posibil fara familia mea, colegii mei de echipa si, bineinteles, comunitatea mea. Pe tot parcursul anului, dar mai ales in momentele de presiune, am primit o mare parte din sfaturile ce se regasesc si in „Sideline Essentials”. Avand increderea si sprijinul familiei mele, a prietenilor si a comunitatii m-a ajutat sa raman concentrat si sa-mi implinesc multe dintre visele de pana acum.

Campania este amplificata printr-o strategie integrata, multiplatforma, care include componente de OOH,retele sociale, platforme digitale si activari in magazine. Filmele sunt disponibile pentru vizionare pe https://www.youtube.com/@adidas, impreuna cu continut exclusiv din culise pe canalele de socializare ale adidas.

Referinte

1-2 adidas a solicitat o cercetare internationala efectuata cu Focaldata, care a chestionat 12.438 de tineri de 16-29 de ani cu diferite niveluri de implicare in sport in noiembrie 2024, pe 24 de piete (Argentina, Australia, Brazilia, China, Franta, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Japonia, Mexic, Noua Zeelanda, Filipine, Portugalia, Arabia Saudita, Africa de Sud, Marea Britanie, Coreea de Sud, Spania)

Despre adidas 

adidas este lider global in industria articolelor sportive. Cu sediul central in Herzogenaurach, Germania, compania are peste 59.000 de angajati pe tot globul si a generat vanzari de 21,4 miliarde EUR in 2023.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.adidas-Group.com

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram