Carbogaz, rețeaua locală de distribuție a carburanților, activă în București și în localitățile limitrofe, și-a extins rețeaua cu o stație nouă poziționată în Tunari. Stația vine cu o serie de noutăți care pornesc de la abordarea arhitecturală, la organizarea zonelor interioare, culminând cu o nouă abordare a business-ului în ansamblul său.
Noua abordare de design și de atitudine vine ca un mod de adaptare la mediul economic și social din București, mediu care se dovedește a fi unul foarte dinamic. Așadar, Carbogaz a avut nevoie de o repoziționare strategică și de imagine prin care se dorește și o nouă perspectivă a interacțiunii cu clienții. Stația din Tunari, inaugurată recent, reprezintă punctul de plecare în strategia pe termen mediu și lung a companiei. În diferite faze de planificare se află o serie de proiecte similare, dar fiecare va avea propria personalitate și se dorește să devină un punct de referință în ceea ce privește dezvoltarea companiei și implicarea în comunitățile locale în care activează.
Stația din Tunari încearcă să extindă definiția clasică a unei benzinării unde șoferii opresc exclusiv pentru alimentare. De aceea, pe lângă partea propriu-zisă de alimentare dedicată mașinii, în stația are un spațiu organizat pentru șofer. În acest spațiu interior clientul poate să găsească servicii și experiențe dezvoltate local.
Locația pentru noua stație a fost aleasă cu atenție, astfel încât să vină în întâmpinarea comunității locale. În ansamblul său, proiectu a fost gândit ca un cluster de demersuri de calitate prin care s-a dorit implicarea și susținerea activă a creativității locale. Tocmai de aceea s-a plecat de la arhitectură, pentru a insufla încă de la prima vedere a construcției, un sentiment de modern, de îndrăzneț, dar și un sentiment de încredere și siguranță pe care orice afacere ar trebui să-l insufle pentru a-și consolida poziția pe piață.
Spațiul interior este conceput după aceleași principii. Aici s-a pus accent pe ergonomie, pe delimitarea spațiilor fără ca această delimitare să pericliteze trecerea naturală dintr-o zonă în alta. Cele 3 zone principale ale spațiului interior sunt cea de magazin, cea de servicii și cea de cafenea creează un traseu complet și, implicit, o experiență completă de vizitare a stației.
„În momentul în care am decis să demarăm proiectul de dezvoltare a stației din Tunari am avut în vedere că acesta va reprezenta un punct de cotitură în businessul nostru. De aceea ne-am gândit foarte bine și următorii pași care se vor concretiza în stații noi cu ajutorul cărora ne vom extinde rețeaua. În același timp, ne vom concentra să implementăm noile principii și abordări în stațiile deja existente. Proiectul noii stații din Tunari a fost o provocare importantă de la faza de concept, până la inaugurare, dar ne bucurăm că am făcut față și putem să ne uităm cu satisfacție la tot ceea ce am realizat.” spune Diana Șerban, Director General, Carbogaz.
Despre Carbogaz
Carbogaz este o companie cu capital românesc specializată în vânzarea de carburant și în servicii conexe. Compania are o rețea de opt stații de distribuție în București și în Ilfov, reușind să acopere o parte parte importantă a cererii din zonele în care are stații. Carbogaz se dezvoltă continuu pentru a oferi clienților produse de calitate superioară și servicii prompte.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro