„Cappy Pulpy este una dintre cele mai importante inovatii ale Sistemului Coca-Cola din ultimii ani. Suntem foarte mandri de acest produs cu adevarat unic pe piata din Romania, prin care ne propunem sa jucam un rol major in reinventarea categoriei din care facem parte. Rezultatele pe care le-am obtinut pana acum sunt remarcabile, produsul fiind apreciat de consumatorii si clientii nostri, inca din primele zile de lansare. Avem planuri de viitor foarte ambitioase pentru Cappy Pulpy, pentru ca ne dorim ca acest produs minunat sa ajunga pe mesele cat mai multor romani.” declara Natalia Stroe, Marketing Manager Still Beverages & Waters, Romania si Moldova, The Coca Cola-Company.
In iulie 2013, am relansat in Romania Cappy Pulpy de Portocale, produs local pe o linie aseptica de ultima generatie, in fabrica de imbuteliere din Ploiesti a Coca-Cola HBC Romania. Tehnologia unica in Romania permite introducerea in sticla, simultan, a sucului de fruct si a pulpei de portocale, care nu mai este zdrobita si uscata, ci este pastrata intreaga, mentinandu-si astfel savoarea si gustul racoritor. De altfel, datorita acestei tehnologii, Cappy Pulpy s-a numarat printre finalistii Drinktec Beverage Innovation Awards 2013, reconfirmand rolul important pe care il are in inovarea categoriei.
In plus, datorita utilizarii unui sistem aseptic, Cappy Pulpy de Portocale nu contine conservanti adaugati.
In luna Octombrie, am imbogatit familia Pulpy cu un nou membru, Cappy Pulpy Grapefruit, cu aceleasi caracteristici si beneficii pentru consumatori.
Inca de la lansare, Cappy Pulpy s-a bucurat de succes si apreciere din partea consumatorilor, confirmand astfel deschiderea romanilor spre produse noi, inovatoare. Cappy Pulpy beneficiaza de o campanie de promovare intensa, de la campanie TV si panotaj stradal, la activari on-line si promovare la punctul de vanzare.
Pentru a te bucura la maxim de experienta Cappy Pulpy, trebuie sa Agiti-Bei-Savurezi din pliiiin! Aceasta este invitatia pe care o lanseaza Cappy Pulpy catre consumatorii sai, pentru ca acestia sa se bucure de continutul bogat de pulpa din noul produs.
Cappy Pulpy vine in completarea angajamentului Coca-Cola Romania de a oferi consumatorilor o gama diversificata de produse, intr-o gama completa de ambalaje, adaptate preferintelor si stilului de viata al acestora.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola (NYSE: KO) este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare.
Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind unul din cele mai valoroase si populare marci din lume, compania detine marci in valoare de 16 miliarde de dolari printre care: Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia si Del Valle. La nivel global, Compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 in materie de bauturi carbogazoase, bauturi pe baza de cafea si sucuri de fructe. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.8 miliarde de portii pe zi. Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de viata activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajatii nostri si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700.000 de angajati care fac parte din
Sistemul Coca-Cola.
Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul Coca-Cola Journey, urmariti-ne pe Twitter, vizitati blogul nostru,
Coca-Cola Unbottled. Ne puteti gasi si pe LinkedIn.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro