Lansat in luna iunie 2013, noul portal BRD a avut drept obiective diferentierea clara de toate celelalte website-uri bancare din Romania, folosirea unei abordari proaspete de comunicare in linie cu rebrandingul aflat in desfasurare, precum si cresterea interactiunilor cu clientii si a ratelor de conversie.
Fiind o companie care se adreseaza tuturor segmentelor de clientt care interactioneaza cu bancile, strategia noului website BRD a fost fundamentata pe nevoile si asteptarile fiecarui segment. Astfel, 9 homepage-uri dedicate tipurilor de clienti si cerintelor lor specifice permit 9 tipuri de navigari personalizate, toate caracterizate de un design sugestiv si permitand accesul usor la intrumente utile aflate de-a lungul site-ului (precum tutoriale, calculatoare etc)
“Recunoasterea obtinuta la Internetics 2013 ne bucura in special datorita complexitatii acestui portal si a rezultatelor impresionante pe care le avem intr-un domeniu foarte competitiv din punct de vedere al marketingului online” a declarat Marius Deak, fondatorul si directorul de strategie GreenPixel.
“Cel mai adesea, primul contact cu banca are loc pe internet si de aceea designul si continutul site-ului web sunt hotaratoare in decizia de cumparare a clientului. Distinctia primita la Internetics confirma justetea conceptiei si calitatea muncii echipelor Green Pixel si BRD”, a declarat Elena Oprea, Director executiv adjunct, Marketing si Management Produse, BRD Groupe Société Générale.
Rezultatele obtinute in primele 3 luni de la lansarea noului website BRD, fara niciun fel de sustinere prin campanii de comunicare sau de vanzari, au depasit obiectivele setate: peste 50% crestere a numarului de aplicatii, durata vizitelor a crescut cu 57%, 23% crestere a paginilor/vizita dar si o scadere de 15% a bounce rate-ului (in cifre absolute).
Echipa implicata in proiect este compusa din: Marius Deak, Roxana Stan, Alexandru Ionescu si Oana Subtirica, Suzana Deak, Gabi Florea, Bogdan Dinu, Tina Necula (din partea GreenPixel) si Stephane Demicheli, Adrian Enculescu, Gabriela Serbanica, Elena Oprea, Emanuela Ghyka si Cornelia Ghita (din partea BRD).
***
Despre GreenPixel
GreenPixel este una dintre cele mai longevive si respectate agentii de digital marketing din Romania. Pe parcursul celor aproape 15 ani de activitate, agentia a ramas constanta in identitate si filosofie, deruland peste 400 de proiecte pentru: Connex/Vodafone, Ursus Breweries (Timisoreana, Grolsch), Tarom, Banca Romaneasca, FashionDays, Sanoma Hearst (National Geographic, FHM, Mami), Rompetrol, Unicef, Ringier, ING, Fabryo, Pepsi, Unilever, BRD si multi altii.
Despre BRD-Groupe Société Générale
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor şi banca nr. 1 pe piaţa romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienţi şi opereaza o reţea de aproximativ 900 de unitaţi. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri şi 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piaţa romaneasca a cardurilor. Cu operaţiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro in 2012, BRD este liderul pieţei de factoring din Romania.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajaţi in 76 de ţari şi 32 de milioane de clienţi in intreaga lume, in trei activitaţi-cheie:
- Retail banking in Franţa
- Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurari
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro