Novensys implementeaza un sistem informatic integrat la Maguay

2 august 2011
Autor:
dowmedia08

Bucuresti, 2 august 2011 – In primavara anului 2011, Novensys a demarat implementarea unei solutii integrate ce include atat o parte hardware (echipamente de tip server, storage etc.) cat si o parte software in cadrul proiectului denumit „Dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru compania Maguay”. Sistemul informatic integrat este compus din aplicatia customizata COOP ERP, pentru partea de Enterprise Resource Planning, si subsistemul Microsoft Dynamics CRM 2011, pentru partea de Customer Relationship Management, aplicatie compusa dintr-o suita robusta de vanzari, marketing si servicii clienti. Microsoft Dynamics CRM ofera companiilor de toate dimensiunile o solutie rapida, flexibila si accesibila pentru identificarea, castigarea si dezvoltarea relatiilor profitabile cu clientii. Solutia se integreaza nativ cu Microsoft Office Outlook ceea ce determina adoptarea rapida de catre utilizatori, le imbunatateste productivitatea si ajuta la rationalizarea proceselor de afaceri.

In faza de analiza a proiectului de implementare la Maguay s-au delimitat o serie de module specifice care vor fi dezvoltate cu unele customizari realizate de echipa Novensys dedicata CRM. Pe partea de service a produselor, Novensys a implementat un portal bazat pe un add-on din aplicatia de baza pe specificul solicitat de Maguay care preia si exporta date din CRM. O dezvoltare specifica este cea realizata pentru modul de vanzari unde au fost proiectate patru tipuri de fluxuri de vanzare. Modulul marketing ofera posibilitatea de utilizare a facilitatilor disponibile pentru managementul proceselor pe campanii de marketing cu un grad de detaliere care sa conduca spre generarea de lead-uri pentru vanzari.

Obiectivul proiectului implementat de Novensys la Maguay il constituie cresterea competitivitatii companiei prin imbunatatirea sistemelor interne de management, imbunatatirea sistemului de relatii cu clientii, cresterea eficientei alocarii resurselor aflate la dispozitia companiei, dezvoltarea unei baze de cunostinte interna a companiei (un Knowledge Base) ce va sprijini cresterea productivitatii angajatilor, o integrare mai rapida a noilor angajati si o perioada mai scurta a lor pentru a atinge nivelul de performanta necesar si o flexibilitate mai mare in alocarea sarcinilor angajatilor in functie de nevoile clientilor. Novensys a castigat licitatia ca subcontractor pentru intreg proiectul, oferind cel mai bun pret conform criteriilor tehnico-economice mentionate in caietul de sarcini.

„Implementarea solutiei integrate ERP si CRM este o parte importanta a proiectului nostru de dezvoltare si crestere a competitivitatii economice. In domeniul nostru de activitate, dinamismul si capacitatea de adaptare rapida la schimbarile din piata sunt factori cheie in asigurarea succesului pe piata. Concurenta este destul de mare, in special concurenta externa, iar pentru a-i putea face fata, avem nevoie de sisteme moderne de functionare si de management. Implementarea cu Novensys se bazeaza pe profesionalismul si seriozitatea de care au dat dovada atat in analiza realizata, cat si prin depunerea celei mai bune oferte in licitatie”, a declarat Eduard Pughin, Manager Operational Maguay.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram