“Romania este o piata cheie pentru Nuance si suntem foarte incantati ca tehnologiile pe care le-am implementat local sunt recunoscute de experti in domeniu. Acest lucru reprezinta o validare a eforturilor pe care le-am facut impreuna cu partenerii nostri pentru a livra cele mai bune tehnologii pentru clientii si companiile de pe piata din Romania. Este placerea noastra sa colaboram cu specialisti romani, care sunt foarte dedicati, si suntem bucurosi ca impreuna am obtinut cele mai bune rezultate in implementarea tehnologiilor pe care le oferim, in beneficiul atat al companiilor, cat si al clientilor”, a declarat Peter Martis, Regional Manager, Sales & Business Development Central Europe &Balkans, Nuance Communications.
Solutia de voce premiata integreaza doua tehnologii inovatoare: identificarea vocala (Voice Biometrics Authentication) si intelegerea exprimarii libere (Free Speech Call Steering). Cele doua solutii sunt concepute pentru a imbunatati operativitatea si productivitatea call center-ului companiilor, precum si eficienta costurilor.
Impreuna cu ING Bank Romania, Nuance a lansat pentru prima data pe piata locala serviciul Voice Biometrics, prin Maria, asistentul personal virtual. Tehnologia a revolutionat si redefinit piata romaneasca de call center si interactiunea dintre client si operator. Apelantii sunt acum preluati imediat si se pot identifica prin vocea lor, iar astfel cererile lor sunt rezolvate rapid.
Competitia Romanian Contact Center Awards, organizata de Marketing Insiders Group, pune in lumina reflectoarelor cele mai bune companii si tehnologii prezente pe piata romaneasca de contact center. In ultimii ani, Marketing Insiders Group a fost parte din juriul Stevie Awards (categoria Sales & Customer Service), care aduc recunoastere profesionistilor din domeniul Serviciul Clienti din intreaga lume.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro