autoMinder permite companiilor să facă față provocărilor asociate cu administrarea flotei, și îmbunătățirea productivității forței de muncă, prin furnizarea de informații exacte despre activitatea și nivelul de performanță al flotei și a conducătorilor auto.
Informațiile referitoare la costurile operaționale, furnizate de aplicație, permit luarea celor mai inteligente decizii privind administrarea flotei.
Facilități oferite de aplicația autoMinder:
-evidența cheltuielilor de întreținere și reparație a vehiculelor
- planificarea și notificarea privind reviziile, inspecțiile și verificările
- evidența valabilității certificărilor, taxelor și asigurărilor
- module specializate pentru transportul de marfă și călători
- modul de evidență a stocurilor de piese și carburant
- rapoarte detaliate de cheltuieli și venituri ale flotei
- acces securizat în aplicație
- evidența detaliată a angajaților
- păstrarea unui istoric complet pentru toate vehiculele din parcul auto
- modul specializat de administrare a utilajelor
- asigurarea siguranței datelor prin crearea/restaurarea de copii de siguranță
- evidența exhaustivă a alimentărilor de carburant și a consumurilor
- evidența amenzilor, accidentelor și a dosarelor de daună
Găsirea unei soluții care îndeplinește toate cerințele dumneavoastră este mai greu decât pare. Noi oferim soluții care să acopere toate aspectele legate de activitatea de administrare a flotei, care să permită managerilor de a extrage, cu ușurință, informațiile necesare pentru a lua decizii utile în cel mai scurt timp.
Printre clienții mindBox care folosesc cu succes autoMinder, se numără: Interbrands, ING Bank Romania, VALROM, Carrefour, EximBank, BCR Asigurari de viata, Regency Company, FanCourier, CDI, Vincon Vrancea, KRKA, DLS, FELBERMAYR, Radiocom, Azur, AXI Tours, Serviciul de ambulanta Bucuresti-Ilfov, DEME Macarale, MEDAS, Schenker-Romtrans, General Beton, Compania de apa Buzau, Comelf, AVIA Motors, Marelvi, Christian Tour, Eurotire.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro