AXA France este singurul asigurător din top 10, dovedind că o prezenţa online inspirată poate aduce creşteri spectaculoase vizibilităţii brand-ului. La campania AXA „Metoda Bernard” au lucrat agenţiile Buzzman şi Havas Media.
Damien Viel, Youtube & Google Video Head of Sales - Southern & Eastern Europe, Middle East and Africa, subliniază faptul că 2012 a fost un an foarte bun pentru online video advertising, advertiserii mizând pe puterea socială pe care acest mediu de comunicare o are. El a adăugat faptul că aproximativ 72 de ore de videoclipuri sunt încărcate pe YouTube în fiecare minut, astfel incât este obligatoriu ca advertiserii şi companiile să se asigure că reclamele lor se remarcă.
Urmând tendinţele Grupului, AXA România îşi propune pentru anul 2013 să continue prezenta în mediul online. „Şi în România, AXA a încercat să fie cât mai prezentă în mediul online, iar anul acesta vom continua să mizăm pe acest mediu de comunicare aflat într-o dezvoltare continuă” afirma Ana Mihu, director marketing AXA Romania.
Schimbările economice şi explozia tehnologică au determinat o schimbare a modului în care consumatorii interacţionează cu brand-urile lor. Integrarea social media şi mobile marketing sunt printre cele mai puternice tendinţe la nivel mondial, în ceea ce priveşte îmbunătăţirea experienţei pe care o au consumatorii şi oferirea informaţiilor de care au nevoie la momentul potrivit.
Urmând acest trend, AXA Asigurări a lansat încă de anul trecut şi o aplicaţie pentru smartphone, „Împreună pentru copil”, o agendă electronică comună pentru ambii părinţi care îşi propune să-i ajute pe aceştia să prioritizeze şi să împartă sarcinile zilnice legate de creşterea şi educarea copilului.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro