Consumatorii au ales nuanta Passionate Pink pentru editia limitata a cunoscutului aspirator UltraOne, de la Electrolux. Consumatorii au putut opta pentru una dintre cele sase culori puternice: Passionate Pink, Mad Mandarin, Yelling Yellow, Groovy Green, Awesome Aqua si Lush Lilac, pe care le-au putut vota pe pagina campaniei, in perioada mai-septembrie 2011. Prezenta in social media le-a oferit participantilor posibilitatea de a urmari preferintele, comentariile si share-urile prietenilor.
“Pentru noua editie a produsului ne-am oprit asupra celor sase culori indraznete si le-am oferit posibilitatea cumparatorilor sa decida pe care doresc sa o vada in magazine. Ne-am dorit sa le dam ocazia de a se implica activ in alegerea designului acestui produs de referinţa si, luand in considerare numarul mare de participanti, putem spune ca demersul a avut un real succes. Este esential sa fim in permanenta conectati la preferintele consumatorilor, de aceea le suntem recunoscatori pentru implicare si feddback.“ a declarat Elisabeth Piper Mäkitalo, Senior Graphic Designer la Electrolux.
Produs de top
Fiind unul dintre cele mai silentioase aspiratoare de pe piata, UltraOne a devenit un produs de top datorita manevrabilitatii sporite si rotilor sale mari şi fine care permit sa fie manevrat cu usurinta, evitand derapajul. In momentul lansarii sale, din 2009-2010, s-a remarcat drept cel mai bun aspirator in 11 tari din Europa.
Aspiratorul UltraOne in nuanta Passionate Pink va fi lansat in aprilie 2012 pe piata din Suedia, Finlanda, Danemarca si Franta.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro