Pentru ca aproape 3 milioane de apartamente sunt înca administrate pe hârtie “Asociația pentru Inovație” lanseaza cursuri de pregatire și

18 iulie 2014

Cursurile vor avea două părti: una teoretică și una practică. Partea teoretică va consta în 40 de ore de pregătire, în care formatorii le vor preda participanților cursuri de legislație. În plus, cei care se vor înscrie la curs vor învăța cum să introducă și să întocmească operații și fișe contabile, atât la nivel conceptual, cât și concret, direct într-un software de gestiune online. Cea de-a doua parte a cursului presupune o pregătire practică ce va fi efectuată în asociațiile de locatari care folosesc deja un software online de gestiune, contribuind astfel la digitalizarea administratorilor încă din perioada de formare.

“În situația în care în România sume considerabile de bani tranzitează asociațiile de proprietari gestionate manual, cu pixul și hârtia sau folosind sisteme electronice rudimentare, am considerat necesar și oportun să contribuim la schimbare. Asociatia pentru Inovație își propune să simplifice lucrurile și să îndrume administratorii către o modalitate modernă de a calcula și înregistra datele și plățile locatarilor. În cadrul cursurilor inițiate de asociație, aceștia vor învăța tehnici specifice care îi vor ajuta să reducă semnificativ timpul de lucru și să întrețină ușor relații bune și transparente cu președinții si locatarii.”, declară Sever Sava, Responsabil de Proiect in cadrul Asociației pentru Inovație.

La finalul cursului, participanții vor primi o certificare din partea Autorității Naționale pentru Clasificări (ANC), obligatorie în procedura de obținere a atestatului de administrator imobile.

Prin intermediul cursurilor de formare pentru administratorii de imobile, Asociația pentru Inovație dorește să ofere viitorilor administratori instrumentele necesare pentru a construi o relație bazată pe comunicare și încredere cu proprietarii din asociații, dar și cunoștințele necesare pentru a-și îndeplini cu profesionalism atribuțiile.

Înscrierile se vor desfășura în perioada 17 iulie - 15 august online pe website-ul "Asociatiei pentru Inovație", iar prima serie de cursuri va începe pe 18 august și va avea loc de luni până vineri, între orele 18:00 și 20:00.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asociația pentru Inovație a fost înființată în 2006 și este o organizație non-guvernamentală care are drept scop promovarea, studierea și îmbunătățirea noilor tehnologii. Asociația pentru Inovație facilitează elaborarea aplicațiilor practice, care să sprijine dezvoltarea societății și formarea abilităților necesare indivizilor pentru înțelegerea și operarea tehnologiilor cibernetice dezvoltate în sprijinul întăririi conexiunilor sociale și facilitării transferului de informație.

Aviziero este programul online de gestiune a asociațiilor de proprietari, care simplifică munca administratorilor și le arată lunar proprietarilor cum s-a calculat întreținerea. Aviziero a fost lansat în 2010 și este gratuit pentru folosirea de către administratorii de imobil. În ianuarie 2013, în parteneriat cu VISA, BCR și PayU, Aviziero a introdus o nouă premieră la nivel național: posibilitatea de plată a întreținerii cu cardul. În momentul de față, cu Aviziero se administrează 10.000 apartamente la nivel național și numărul acestora este în creștere.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram