La nivel global, grupul internaţional Zepter îşi bazează succesul şi stabilitatea pe resursa cea mai de preţ: forţa sa de vânzări. Compania şi-a respectat dintotdeauna această filosofie bazată pe respectul colaboratorilor săi, chiar şi în această perioadă dificilă din punct de vedere economic.
Actualmente, tot mai multe persoane sunt disponibilizate, iar sentimentul de siguranţă a locului de muncă şi a câştigurilor este din ce în ce mai dorit – însă Zepter oferă, ca întotdeauna, posibilitatea de a desfăşura o activitate stabilă, răsplătită pe măsura eforturilor depuse de fiecare în parte. Pentru a-şi asigura consultanţii de întreaga consideraţie şi apreciere, dar şi pentru a le insufla sentimentul de siguranţă şi coeziune, Zepter International România a continuat şi anul acesta tradiţia întâlnirilor Zepter, întâlniri la înalt nivel profesional, ce reunesc echipa de vânzări de pe întreg teritoriul României.
Întâlnirea anuală din 2012 a avut loc în Bucureşti, la Crystal Ballroom Palace şi a adunat peste 500 de consultanţi şi manageri de vânzari, aceştia bucurându-se de prezenţa vicepreşedintelui companiei, domnul Zdravko Reljan. Compania a profitat de această ocazie specială pentru a lansa două noi game de produse: gama de cosmetice bio pentru îngrijirea bebeluşilor şi o nouă gamă de ceasuri de lux, semnate Philip Zepter.
Deoarece pregătirea consultanţilor de vânzări este esenţială în compania Zepter, aceştia au asistat la diferite teme susţinute de cei mai buni manageri de vânzări, cu scopul de a le îmbunătăţi activitatea, de a le îmbogăţi cunoştinţele şi de a le întări încrederea în forţele proprii.
În încheierea întâlnirii anuale a avut loc tragerea la sorţi a câştigătorilor tombolelor internaţionale, premiul cel mare constând într-o excursie într-o destinaţie exclusivistă. În plus, deoarece în Zepter munca depusă şi rezultatele sunt răsplătite pe măsură, iar consultanţii de vânzări câştigă întotdeauna mai mult, au fost premiaţi cei mai buni consultanţi şi manageri de vânzări, avându-se în vedere criterii precum atingerea şi depăşirea targetului, recrutarea, precum şi o categorie de eforturi speciale.
Întâlnirea anuală s-a continuat cu organizarea unor şedinţe în oraşele importante din punct de vedere al dezvoltării structurii Zepter: Braşov, Galaţi, Constanţa, Bacău, cu scopul de a fixa noutăţile prezentate la nivel naţional.
Zepter International România este o companie mondială care produce, vinde şi distribuie în întreaga lume bunuri de larg consum, exclusive şi de cea mai bună calitate. De la înfiinţarea sa, Zepter s-a străduit să îmbunătăţească stilurile de viaţă din întreaga lume şi să devină o parte esenţială a vieţii cotidiene.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro