Comunicarea campaniei de redirectionare a 2% a fost adresata atat publicului larg prin actiuni de BTL si spot TV, cat si marilor companii de pe piata romaneasca, prin direct mailing catre departamentele de HR, Marketing si Comunicare. In urma acestei campanii fundatia CliniClowns a primit 135 de formulare din partea angajatilor OTB Bank, reprezentand un echivalent estimat a 5000 de euro.
“Multumim tuturor celor care au ales sa sustina Terapia prin zambet in randul copiilor spitalizati. Alegerea lor de a redirectiona 2% din impozitul pe venit catre CliniClowns Romania ne da incredere ca munca noastra este apreciata si demonstreaza faptul ca nimic nu este comparabil cu zambetul copiilor, mai ales cand acestia sunt in suferinta; , toate fondurile obtinute din redirectionarea celor 2% din impozitul pe venitul realizat in anul 2010 vor ajuta la extinderea si sustinerea activitatii in cele mai mari orase ale tarii”, a declarat Ruxandra Martin, Marketing & PR Manager CliniClowns Romania.
Despre CliniClowns Romania:
CliniClowns si-a inceput activitatea in Romania in anul 1995, la initiativa dnei. dr. Alexandra Zugravescu, functionand ca proiect sub egida UNITER si cu sprijinul Fundatiei CliniClowns Olanda in calitate de sponsor principal.
In anul 2008, CliniClowns s-a transformat in Fundatia CliniClowns Romania, fundatie non-profit de sine statatoare ce isi continua activitatea in patru spitale din Bucuresti (Grigore Alexandrescu, IOMC, Fundeni si Budimex), iar din luna decembrie a anului 2009 si in Brasov.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro