Philip Kotler vine in Romania pe 1 Iunie 2012

26 martie 2012

Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor in marketing și comunicare din toate industriile, se va desfasura in Bucuresti, in data de 1 Iunie 2012, la Ateneul Roman.

In cadrul trainingului Marketing 3.0, Profesorul Philip Kotler va discuta despre importanta marketingului in perioada post-recesiune si metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generatiei G (generatia dependenta de tehnologie). Trainingul va cuprinde doua sesiuni a cate doua ore si jumatate, pe parcursul carora participantii vor afla despre cele mai noi tendinte in marketing-ul 3.0. Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului.

Incepand cu saptamana aceasta, organizatorii pun la dispozitia companiilor o oferta speciala la inscrierile pentru sesiunea de training certificat in Marketing 3.0, sustinuta de catre Prof. Philip Kotler. Mai multe detalii despre ofertele de inscriere se gasesc pe http://marketing30.ro/

In pretul fiecarui bilet este inclus si un abonament pe 1 an de zile la Ziarul Financiar si Business Magazin, cu incepere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere: http://marketing30.ro/inscriere/

Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting si V+O Communication (www.vando.ro).

In data de 1 iunie 2012 vor fi organizate doua evenimente: "Marketing-ul prin valori" - sesiunea certificata din prima parte a zilei, inclusa in pretul biletului, urmata in dupa-amiaza aceleiasi zile de "Cresterea valorii pentru actionari" - sesiune exclusivista adresata managementului de varf, cu un tarif separat. Atat comunitatea de marketing din Romania, cat si managementul de top vor putea afla direct de la Prof. Kotler detalii despre reinventarea marketing-ului in noul context national, sporirea puterii companiilor printr-un branding eficient si practicarea sustenabilitatii ca principiu de baza pentru o crestere responsabila a afacerilor.

Partenerii evenimentului sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax (parteneri media), alaturi de Aerotravel, Athne Palace Hilton, Coca Cola Hellenic si MobilPay.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitati site-ul www.marketing30.ro si pagina de facebook: http://www.facebook.com/marketing30.ro

***
Despre Philip Kotler

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului" modern, profesor de marketing international la SȘcoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor "4P" in Marketing (care acum au devenit cei "7P") precum si inventatorul conceptului de "Marketing Social" si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii "Marketing Management", acum la cea de a XIII-a editie - cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu" castigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.

Despre Confident

Confident este o agentie full service de consultanta in relatii publice si marketing, creata la inceputul anului 2011. Confident ofera servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditata de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experienta de peste 6 ani in relatii publice si mass media. Inainte de a isi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeana. Va invitam sa ne vizitati la www.confidentpr.com.

Despre Choice Management & Consulting

Choice Management & Consulting este o firma de consultanta in management, specializata in dezvoltarea organizaționala inființata de catre Anca Podoleanu si care are in portofoliu clienti precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fantana, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de catre Choice Management & Consulting prin reteaua de parteneri din Israel si Europa sunt executive search, talent management, cultura organizationala, managementul schimbarii, SaaS in resurse umane.
Anca are o experienta de peste 12 ani in pozitii de top management in Pepsi sși Vodafone si de peste 7 ani in consultanta manageriala, fiind castigatoarea distinctiei Business Woman of the Year in anul 2010, oferita de publicatia Business Woman.

Despre V+O Communication

Infiintata la inceputul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din Romania, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atat din perspectiva competentelor cat si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.
Printre clientii V+O Communication Romania se numara: ATE Bank Romania, ABN Systems, COSMOTE Romania, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Kraft Foods (belVita), Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), si multi altii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram