„Dupa evaluarea performantelor pneurilor, in primele patru curse ale sezonului, am luat decizia – de comun acord cu toate echipele – sa schimbam compozitia pneurilor hard incepand cu Marele Premiu al Spaniei, la fel cum am facut si in urma cu doi ani. Cea mai noua versiune a compozitiei hard este mai apropiata de cea din 2012, scopul fiind acela de a oferi posibilitatea echipelor de a alege intre mai multe strategii in combinatie cu celelalte compozitii care vor ramane neschimbate”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Pentru cursa din Spania au fost nominalizate pneurile P Zero Orange (hard) si P Zero Alb (medium), cele mai dure compozitii de la Pirelli fiind ideale pentru solicitarile intalnite pe Circuit de Catalunya.
Pentru cursa din Monaco vor fi folosite pneurile P Zero Galben (soft) si P Zero Rosu (supersoft). Aceasta combinatie de pneuri este identica cu cea din ultimele doua sezoane fiind cea mai potrivita pentru circuitul stradal din Principat.
In Canada echipele vor avea la dispozitie pneurile P Zero Alb (medium) si P Zero Rosu (supersoft), doua compozitii care se potrivesc perfect cu solicitarile specifice ale circuitului din Montreal.
Conform regulamentului, in conditii normale, fiecare echipa va primi sase seturi din compozitia mai dura si cinci seturi din compozitia mai moale pe parcursul unui weekend de cursa. La toate aceste etape, Pirelli va pune la dispozitie si pneurile Cinturato Verde intermediare (patru seturi pentru fiecare pilot), precum si Cinturato Blue de ploaie (trei seturi pentru fiecare pilot).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro