Plaza Romania si a innoit identitatea vizuala

24 aprilie 2015

Noua identitate vizuala a fost conceputa in functie de valorile care definesc Plaza Romania: mall-ul "in varsta" de 10 ani, in care te simti ca acasa, este primitor, atragator, prietenos si in pas cu moda. Atributele de brand au fost transpuse in culori: bleu, albastru inchis, lila, galben si rosu aprins. Acestea se vor regasi in comunicarea de marketing a Plaza Romania, aparand alternativ in modelele cu valuri, brand device-uri dinamice care denota o activitate perpetua si un caracter jucaus.

Noul logo, care pastreaza anumite elemente al celui anterior (cupola), respecta conceptul Plaza Romania, definit de dialogul puternic dintre spatiile interioare ale proiectului si spatiul urban al orasului Bucuresti. Designului logoului ii e complementara forma rotunjita a literelor care accentueaza vizibilitatea numelui. Forma lor moderna reflecta intr-un mod inspirat modelul valurilor.

Noul logo poate fi vazut pe noua intrare care leaga Plaza Romania de bulevardul Timisoara, intrare care faciliteaza accesul pietonal in zona de sud la nivelul parterului, atat de la nivelul parcarii supraterane, cat si dinspre mijloacele de transport in comun.

Noile elemente vizuale si logo-ul vor aparea pe toate materialele informative si promotionale ale Plaza Romania: de la comunicate de presa pana la flyere, website-uri, postere, panouri outdoor, pagina de Facebook si brosuri.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram