Podcasturile sunt o sursă de informare foarte bună pentru profesioniștii ocupați din PR

20 iunie 2017
Autor:
livepr

Programul unui om de PR poarte fi foarte încărcat, așa că rămâne foarte puțin timp și energie pentru dezvoltarea profesională, pentru a rămâne în pas cu evoluție domeniu, pentru a se menține la nivelul evenimentelor și a nu se lăsa depășit sau depășită de ele. În condițiile în care segmentul de comunicare este unul atât de dinamic, pericolul de a rămâne în urmă și de a te trezi la un moment dat că abordările tale sunt depășite este foarte mare. Așadar, ar fi bine să iei niște măsuri preventive pentru ca domeniul frumos în care lucrezi să nu ajungă să te copleșească prin noutate și evoluție.

Cum te poți menține în cea mai bună formă a cunoștințelor, chiar dacă nu mai ai timp să pui mâna pe o carte de specialitate? Răspunsul este destul de simplu, cu ajutorul podcasturilor. Cu siguranță ai auzit de acele materiale audio, create de specialiști, în cazul nostru specialiști în PR, care urmăresc tot ceea ce se întâmplă în domeniu, fac un rezumat și o analiză astfel încât să nu-ți scape nici o noutate, nici o inovație, nici o campanie creativă din PR.

De ce podcasturile sunt „soluția salvatoare”? Ei bine, marele lor avantaj este, în primul rând, faptul că, dacă le alegi cu grijă, sunt foarte relevante, instructive și cu un conținut informativ bogat. Aceste beneficii le găsești și în cărțile scrise de specialiștii din domeniu, așa că trecem la avantajul care face din podcasturi „arma” de dezvoltare profesională a PR-istilor moderni, ocupați, dar preocupați de evoluția domeniului în care lucrează. Avantajul major al podcasturilor este că sunt foarte flexibile. Fiind audio, pot fi ascultate oricând și oriunde ai o clipă liberă. În metrou, în mașină, în tramvai, pe stradă, la birou când ai un set de task-uri mai ușoare, acasă înainte de culcare, la sală, la o tură de alergare. De cele mai multe ori, episoadele sunt destul de scurte, între 30 de minute și o oră.

Dacă te străduiești să îți faci un program de ascultare și de 30 de minute pe zi, după o săptămână de lucru acumulezi cel puțin 2,5 ore de asimilare de informații, timp pe care l-ai fi irosit, propunându-ți în fiecare că te vei apuca de citit.

Câteva podcasturi interesante în ale PR-ului sunt:

  • InsidePR: un podcast cu un nou episod în fiecare săptămână care analizează ce se întâmplă în social media și relații publice.
  • PRWeek: în fiecare episod, câte un specialist în marketing și comunicare „atacă” un subiect actual din industrie.
  • Young PR Pros: aici, PR-ul este privit dintr-o altă perspectivă, un actuală orientată către tinerii profesioniști care sunt la începutul unei cariere în domeniu.

Acestea sunt doar câteva dintre cele mai bune podcasturi ale momentului, așa că începe cu ele, ascultă-le după care „sapă” internetul după altele orientate pe anumite nișe.

 

 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram