Prigat lanseaza noua campanie de comunicare “Atleti de zi cu zi”

28 mai 2015

Noua initiativa Prigat vine si in contextul lansarii unui nou tip de ambalaj, sticla de 1.75L, pentru gama sa de sucuri racoritoare cu continut de fruct, din categoria still drink: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.

Conceptul campaniei are la baza o idee impartasita de majoritatea oamenilor: aceea ca viata e ca un sport, iar noi suntem atletii de zi cu zi. De aceea, campania ii prezinta pe atletii de zi cu zi trecand cu succes de numeroasele probe cu care se confrunta, cum ar fi proba de rezistenta in bucatarie, alergarea dupa cel mic in parc, cursa contra cronometru la cumparaturi, prelungirile de la birou, proba de rezistenta pe tocuri.

“Prigat a fost dintotdeauna alaturi de romani, aducandu-le energie, chef de viata si buna dispozitie. Prin aceasta campanie, ne dorim sa ii celebram pe toti cei care jongleaza cu provocari si sarcini de indeplinit in ritmul tot mai alert al zilelor noastre. Ei sunt eroii anonimi, care, desi nu primesc in mod formal medalii si nici solicitari de interviuri la TV, sunt buni atleti ce reusesc sa termine cu bine cursa cu obstacole de fiecare zi. Campania Prigat le este dedicata”, spune Claudia Crisan, Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania.

Campania “Atleti de zi cu zi” include spot TV, outdoor, promovare prin canale de social media, comunicare in-store si activitati de PR.

Echipa PepsiCo implicata in dezvoltarea campaniei Prigat este formata din: Calin Clej (Marketing Director Greater Balkans Beverages & SEE Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo Romania), Claudia Crisan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania) si Ana-Maria Nastase (PR Specialist, PepsiCo Romania).

Conceptul si materialele campaniei au fost realizate de echipa Leo Burnett Group, formata din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer); Diana Papuc (Art Director); Dinu Cojan (Art Director); Oana State (Copywriter); Adina Teodorescu (Copywriter); Marius Matei (Copywriter); Teodora Stefan (Copywriter); Victor Stroe (Planning Director); Diana Alexa (Brand Communication Director); Mihai Lucanu (Brand Communication Manager); Matei Psatta (Digital Strategy & Social Media Director); Sorin Deleanu (Producer); Oana Bulexa (strategic planner); Vica Schipor (creative planner); Adina Toader (PR specialist); Andreea Pandelea (Social Media specialist).

Noul design al sticlei si al etichetei, precum si materialele de comunicare in-store au fost realizate de echipa Die Kunstfabrik, formata din: Roland Kunst (Owner & Chief Designer); Alexandru Dimonu (Client Service Manager); Valentin Averitai (Art Director).

Campania a fost dezvoltata 100% in Romania, de la idee la executie. Spotul TV este realizat sub indrumarea regizorului Radu Muntean, a producatorului Dragos Potop, a directorului de fotografie Tudor Lucaciu si a casei de productie Multi Media Est.

Prigat este prezent pe piata din Romania de 22 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu contin indulcitori artificiali sau conservanti adaugati. Prigat este produs si imbuteliat in Romania de catre PepsiCo Romania.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net in 2014, adus de un portofoliu de alimente si bauturi ce se completeza reciproc si care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama larga de produse alimentare si bauturi savuroase, printre care 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

In centrul filosofiei PepsiCo este Performanta cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performante financiare la cel mai inalt nivel, creand in acelasi timp o crestere durabila a valorii actiunilor. In practica, Performanta cu Scop inseamna furnizarea unei game largi de produse alimentare si bauturi, de la gustari la alimente sanatoase; gasirea unor modalitati inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului si de a reduce costurile operationale; oferirea unor locuri de munca sigure pentru angajatii nostri la nivel global; si respectarea, sprijinirea si realizarea de investitii in comunitatile locale in care ne desfasuram activitatea.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram