Prima editie a Pavilionului de Arta ART SAFARI Bucuresti comunicata printr o campanie semnata de Leo Burnett si iLeo

23 mai 2014

“Provocarea noastra a fost sa comunicam event-ul fara a incerca sa vindem sau sa explicam arta, asa cum ai vinde un produs de larg consum sau ai explica cum iti va schimba viata un add-on revolutionar pe un gadget. Asa ca am decis sa lasam arta sa vorbeasca de la sine. Astfel, in comunicarea construita de noi, arta apare ca o alternativa: te observa, fara a te deranja, te asculta, fara a-ti pune intrebari, scoate la iveala adevaruri, fara a arata cu degetul, vindeca rani, fara a pune un pret pe asta, aduce la viata inefabilul, fara a specula sau a deforma, elibereaza, incurajeaza si spulbera preconceptiile. Si, de ce nu, te asista de-a lungul vietii ca un tovaras de drum loial, care nu conteneste sa te suprinda si sa te inspire’’, a declarat Ana Maria Dutu (Copywriter, Leo Burnett).

Prezentata in contrast cu popular culture, asa cum apare aceasta astazi si este excesiv promovata, arta isi recapata, prin intermediul comunicarii ART SAFARI, glasul autentic, pe care il foloseste pentru a-i readuce pe oameni fata in fata cu adevaratele valori.

“Am ales agentiile Leo Burnett si iLeo pentru curajul pe care l-au dovedit in realizarea propunerii de comunicare a primei editii ART SAFARI inca de la prima noastra intâlnire. Au inteles de la bun inceput care sunt obiectivele noastre, au demonstrat nu doar afinitate pentru domeniul in care activam, ci si o buna intelegere a provocarilor cu care ne confruntam acum, la inceput de drum. Aproape ca ne-am citit gândurile unii altora si credem cu tarie ca intreaga campanie de comunicare a evenimentului a scos publicul din rutina zilnica si i-a adus pe toti cei care au avut ochi sa vada si urechi sa auda mai aproape de arta si de intreg demersul artistic al proiectului ART SAFARI’’, a declarat Mihaela Muresanu (Communication Manager, ART SAFARI).

Vizualurile campaniei au fost concepute pornind de la o selectie a lucrarilor pe care vizitatorii le pot vedea in cadrul Pavilionului. Acestor lucrari le-au fost atasate statement-uri despre arta.

“Tot ce trebuie sa faci este sa fii deschis. Sa consumi arta. Si Pavilionul de Arta ART SAFARI este o ocazie buna sa-ti reamintesti toate motivele pentru care iubesti arta (daca o iubesti). Sau sa descoperi toate motivele pentru care merita sa-i faci loc, in cazul in care pâna acum aceasta nu se afla pe lista lucrurilor fara de care viata ta nu ar mai fi la fel”, a declarat Zoltan Fulop (Art Director, Leo Burnett).

Campania cuprinde executii OOH (panouri, plasme la metrou, ecranele de pe Cocor), print, radio, TV si digital.

iLeo a realizat strategia si comunicarea in digital a campaniei. In mediul online, arta a fuzionat cu popular culture, pentru a deveni astfel mai prietenoasa si mai usor de share-uit. Amplificarea a presupus implicarea liderilor de opinie din mediul online, dezvoltarea unei aplicatii de Facebook, care ajuta utilizatorul sa se identifice cu o opera de arta si ii permite acestuia sa-i dea propria interpretare, iMedia si content management pentru pagina de Facebook ART SAFARI.

Echipa care a colaborat la realizarea proiectului:
- din partea Leo Burnett: Zoltan Fulop (Art Director), Ana Maria Dutu (Copywriter), Vladimir Petrescu (Copywriter), Codrina Ciubotaru (Brand Communication Director), Liviu Toader (Business Unit Director);
- din partea iLeo: Ioana Hurjui (Copywriter), Delia Mija (Art Director), Andrada Creata (Brand Communication Supervisor), Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning), Ciprian Radu (Social Media Executive), Corina Scheianu (Social Media Manager);
- din partea ART SAFARI: Mihaela Muresanu (Communication Manager), Diana Dochia (Co-Director).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram