Infiintata in 1994 ca si reprezentant al producatorului german de antene Kathrein Werke KG, afacerea Romkatel a ajuns in prezent la o cifra de afaceri de 14,6 milioane de euro, fiind recunoscuta pe piata locala ca principalul furnizor de antene de broadcast si comunicatii mobile. Printre clientii companiei se numara nume importante de pe piata romaneasca precum Vodafone, Orange Romania, Antena 1, Pro TV, RCS&RDS, Nokia etc., dar si din Bulgaria, Ucraina, Serbia si Muntenegru sau Repulica Moldova.
Avand in vedere importanta pe care o are pastrarea competitivitatii in contextul economic actual, managerii Romkatel au decis sa faca un pas important in ceea ce priveste cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor. Astfel, au implementat un sistem CRM destinat gestionarii tuturor activitatilor referitoare la procesul de ofertare si vanzare, precum si a serviciilor de suport si service oferite clientilor companiei.
\"In urma implementarii solutiei CRM am obtinut o evidenta centralizata a clientilor, iar in prezent ne este mult mai usor sa pastram si sa accesam istoricul interactiunilor cu fiecare in parte si sa planificam activitatile viitoare in relatia cu acestia. Mai mult decat atat, SeniorCRM a dus la imbunatatirea relatiei cu clientii si prospectii, in sensul ca am obtinut un control mult mai eficient al oportunitatilor, nu mai scapam din vedere nicio posibilitate de vanzare in vreun cont, iar timpul de onorare a comenzilor este redus semnificativ.”, declara domnul Cristian Mateescu, Inginer Vanzari Romkatel.
Anterior implementarii solutiei CRM, in cadrul companiei Romkatel se utilizau mai multe instrumente, insa acestea nu erau integrate, astfel ca accesul la date era ingreunat, la fel si realizarea de rapoarte. Acum, urmarirea interactiunilor cu fiecare client in parte se face mult mai usor deoarece toate datele sunt centralizate intr-un singur sistem, si nu mai trebuie prelucrate si preluate din mai multe surse. In plus, informatiile se introduc o singura data in sistem si astfel este asigurata unicitatea lor.
Printre beneficiile obtinute de companie odata cu implementarea sistemului CRM de la Senior Software se numara si:
• O mai buna organizare a activitatii de vanzare si imbunatatirea relatiei cu clientii
• Vizibilitate crescuta asupra sarcinilor alocate angajatilor
• Cresterea vanzarilor, datorita controlului mai eficient al oportunitatilor de vanzare in CRM
• Cresterea calitatii activitatii de service si scaderea timpului de raspuns la solicitarile clientilor
Un alt element care a contribuit la alegere facuta de Romkatel a fost integrarea cu aplicatia Microsoft Office Outlook, sistemul CRM fiind dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 1 mil. de utilizatori la nivel mondial. Astfel, email-urile, task-urile, calendarul si contactele pe care angajatii companiei le au in Outlook sunt sincronizate cu SeniorCRM. Acest lucru a facilitat pastrarea unui istoric complet al interactiunilor cu clientii si le-a permis angajatilor sa aloce mai mult timp vanzarii propriu-zise si mai putin timp pentru activitati administrative.
Despre SeniorCRM Enterprise:
SeniorCRM Enterprise este sistemul CRM dezvoltat pe cea mai noua platforma tehnologica CRM de la Microsoft. Permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un potential client, din momentul primului contact cu acesta, pana la efectuarea tranzactiei si acordarea de servicii post-vanzare, acoperind aceste interactiuni din punct de vedere al activitatilor de vanzare, marketing, service & suport, project management.
Despre Senior Software:
Infiintat in 2003, Senior Software este unul dintre cei mai inovatori jucatori pe piata sistemelor software de management al afacerilor. Companie avand capital integral romanesc, Senior Software dezvolta si implementeaza sisteme informatice de ultima generatie, specializate pe verticale de piata, SeniorERP si SeniorCRM.
Senior Software este Microsoft Gold Certified Partner si detine certificare Microsoft pentru SeniorERP in conformitate cu cerintele Microsoft Windows Server, Web Services si .NET Framework. Senior Software este certificata conform standardelor ISO 9001:2000 pentru sistemul de management al calitatii. Implementarea standardelor ISO pentru managementul calitatii a avut ca scop principal definirea unor procese si obiective masurabile si garantarea replicarii calitatii la standarde inalte in orice activitate desfasurata pentru clientii companiei.
Printre clientii Senior Software se numara:
Walmark Romania, Regency Company, Mirano, Consolight, Multibond Dural, Akzo Nobel Coatings Romania, Phoenix Contact, Rocast, Side Grup, General Parmafood, Apollo Mod Distribution, Koelner Romania, Velfina, Dinamic 92 Distribution, S&D Pharma, Immergas Romania, Farmaceutica Remedia, Hofigal, Biochefarm, KG Rulmenti, Felder Gruppe, Vitap Echipamente, Sea-Bell Trading, General Industry, Sentia, Gamacris Distributie, Ocean Fish, DDS Group, Romvelia Prodcom, Vitacom Electronics, RIGK Romania, Cord Impex, Marcoser, Gero Tools, Dufa Tec, Duraziv, Heinrig Distribution, Bitholder, Planoil, Therezia Prodcom, M&M Product, Gomar Electric, Caranda Baterii etc.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro