Gimnastica e singurul sport in care romanii s-au intrecut si se intrec in continuare de la egal la egal cu marile puteri ale lumii: americanii, rusii si chinezii. De la Nadia la Andreea Raducan, de la Lavinia Milosovici la Sandra Izbasa, toate campioanele din gimnastica sunt un motiv de mandrie pentru romani. Greutatea tuturor medaliilor de aur castigate de gimnastica romaneasca probabil e mult mai mare decat cea a trofeului Campionatului Mondial de fotbal. Romanii traiesc cu intensitate emotiile fiecarei sarituri, acrobatii, medalii, realizari ale gimnasticii romanesti.
In spatele fiecarei medalii se ascund insa sute de ore de antrenament, o echipa dedicata cresterii talentelor, dar mai ales copii care sa fie pasionati de gimnastica si care sa isi doreasca sa se dedice performantei sportive. ProTV, Petrom si Leo Burnett cred ca e timpul ca gimnastica sa fie sprijinita. Iar noua campanie “Tara, tara, vrem campioane!” este felul in care acest sprijin se materializeaza. Timp de 6 saptamani, marii inventatori de campioane Mariana Bitang si Octavian Bellu vor cauta urmatoarele Nadia Comaneci si Andreea Raducan in 5 orase ale Romaniei (caravana va debuta in Constanta pe 10 mai si se va incheia pe 7 iunie in Bucuresti).
Microsite-ul special gazduit de ProTV este punctul principal al campaniei, fiind sustinut de reteaua de site-uri apartinand de ProTv, dar si prin spoturi TV si radio. Campania este sustinuta atat de pagina oficiala de Facebook Gimnastele Romaniei, cat si de marile pagini de Facebook din portofoliul Internet ProTV (peste 9 milioane de fani duplicati).
Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager Petrom declara: “Povestile sportului romanesc sunt cele mai frumoase feluri prin care noi ne prezentam mai departe in lume. In gimnastica, Romania este sinonima cu performanta la cel mai inalt nivel, iar aceasta campanie este felul Petrom de a contribui la scrierea povestii performantei romanesti.”
“Suntem o tara in care talentul nu lipseste, doar ca asteapta sa fie descoperit si modelat. Suntem increzatori ca in aceasta formula castigatoare, gimnastica romaneasca va avea parte de acea infuzie de tinerete si speranta care sa ne ofere si in continuare realizari si fotografii cu podiumul dominat de culorile drapelului nostru”, completeaza Mariana Bitang.
“Daca pana acum talentul deosebit al viitoarelor campioane olimpice era descoperit in salile de sport sau in scoli, e foarte posibil ca viitoarea campioana olimpica a Romaniei sa fie descoperita online. Mixul de comunicare online si TV creeaza premisele unei campanii de succes care ne poate readuce emotiile cu care ne-a obisnuit gimnastica in ultimele decenii”, este de parere Cosmin Preda - Digital Sales Manager ProTV.
Echipa care a colaborat in campanie este formata din:
Petrom: Liliana Stanculet - Corporate Brand Manager
ProTV: Carmen Socoteanu - Head of Sponsorship-Contextual Advertising Sales, Cosmin Preda – Digital Sales Manager, Greta Goran – Brand Manager Sport
Leo Burnett: Lorand Balint – Managing Director, Irina Becher – Creative Director, Andreea Ghenoiu – Copywriter, Ioana Avram – Art Director, Codrina Ciubotaru – Brand Communication Director, Alexandra Patarlageanu – Brand Communication Executive
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro