Provocarile repatrierii decedatilor sau cum sa alegi compania de servicii funerare perfecta in acest sens

12 iulie 2019
Autor:
Digital Metrics

Din pacate, moartea poate lovi oricand, oriunde si pe oricine. Cu alte cuvinte, romanii plecati in strainatate, spre exemplu, pot suferi un grav accident sau pot fi rapusi de o boala grea, iar aducerea lor in tara se va dovedi o adevarata dificultate. Repatrierea persoanelor decedate pe cale terestra sau aeriana este posibila numai daca rudele decedatilor vor apela la o companie de servicii funerare ieftine si complete, precum Rainbow Funerare.

Ce presupune transportul funerar international?

Firma de servicii funerare pune la dispozitia clientilor servicii de repatriere a persoanelor decedate in Europa, dar si in statele care nu sunt membre ale Uniunii Europene. Aceste servicii se bazeaza pe un contract semnat de beneficiar si de prestator. In acest contract, vor fi gasite clauzele si aranjamentele prestatorului de servicii, precum timpul necesar repatrierii, tipul de sicriu necesar pentru transport, care trebuie sa fie realizat din zinc si lemn, datele de identificare fiscala ale societatii si ale reprezentantului legal al acesteia, precum si actele necesare repatrierii.

Repatrierea persoanelor decedate presupune, insa, respectarea unor anumite legi si etape. Numai o companie funerara autorizata poate asigura asemenea servicii de repatriere si transport funerar international, atat pentru familiile indoliate, cat si pentru firmele care isi pierd angajati din cauza decesului survenit in urma unor accidente de munca.

Gratie serviciilor si echipei de care dispun cei de la Rainbow Funerare, se pot organiza repatrieri din intreaga lume, atat pe cale terestra, cat si aeriana, cu avion sau masini echipate corespunzator pentru transport. Specialistii asigura si intocmesc actele necesare pentru eliberarea unui pasaport mortuar, precum si documentele sau autorizarile necesare repatrierii, asigurand servicii de conservare a corpului, astfel incat, la destinatie, sicriul sa poata fi deschis, pentru ca rudele de acasa sa isi ia ramas-bun de la defunct.

Nu in ultimul rand, costurile unui transport funerar sunt influentate de serviciile cerute de client, de tipul de sicriu, de taxa comunei din tara in care a avut loc decesul, de taxele serviciului sanepid sau politie mortuara, de taxele consulare, de costul de urgenta al apostilei, precum si de costurile de imbalsamare.

Etape necesare repatrierii persoanelor decedate si preluarii de la aeroport

Pentru repatrierea persoanelor decedate, este nevoie de parcurgerea unor etape bine stabilite, care includ intocmirea documentelor, servicii certificate de imbalsamare si de conservare a corpului, intocmirea documentelor pentru obtinerea pasaportului mortuar, precum si asigurarea sicriului pentru repatriere si transportul acestuia la destinatia din tara in care se realizeaza repatrierea. In general, repatrierea dureaza intre 5 si 15 zile lucratoare de la data eliberarii decedatului de catre autoritatile locale pana la eliberarea scrisorii de autorizare.

In ceea ce priveste preluarea decedatului de la aeroport, lucrurile sunt foarte bine stabilite. Aceste servicii presupun preluarea trupului neinsufletit din aeroporturile din Bucuresti si din imprejurimi si transportarea acestuia pana la locatia unde va fi depus corpul neinsufletit.

Serviciile se realizeaza in temeiul legii si in conformitate cu cerintele familiei indoliate. In concluzie, in cazul in care unul dintre membrii familiei sau un angajat isi pierde viata peste hotare, acesta poate fi adus inapoi acasa in cel mai scurt timp posibil si in cele mai bune conditii, pentru a fi inmormantat crestineste.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram