In acest sens, noua forma de publicitate non-conventionala– carvertising – este solutia cautata. Carvertising porneste de la ideea de a folosi masinile personale ca suport pentru mesaje publicitare in ideea promovarii unor brand-uri, servicii, produse, evenimente etc. Aceste mesaje publicitare sunt de fapt niste autocolante printate care se aplica pe suprafata masinii si care, in functie de grafica aleasa, pot ajunge la un numar foarte mare de privitori si atrag atentia tuturor participantilor la trafic.
Cateva dintre avantajele evidente ale publicitatii pe masini personale sunt:
1. Numar mare de vizualizari. Fara nicio limita! Brand-ul dumneavoastra poate fi vizibil peste tot unde doriti si asta datorita faptului ca mesajul publicitar ajunge la publicul tinta si in locurile in care media tradionale nu pot patrunde. Masinile care poarta autocolantele publicitare pot fi vizibile oriunde 24h/24h.
2. “Eye-catching” si interactiva. Publicitatea pe masini nu este intruziva si este placut perceputa de catre privitori avand astfel o rata de memorabilitate mare. Publicitatea mobila ofera oportunitati de expunere excelente, iar prin intermediul soferilor, care pot fi considerati adevarati brand ambassadors, mesajul dumneavoastra este transmis publicului tinta intr-un mod mai direct si poate mai convingator.
3. Impactanta. Se stie deja ca un mesaj este mai usor de retinut daca este insotit de o imagine captivanta. Autocolantele pe masini ofera mobilitate brand-ului dumneavoastra si au un impact vizual foarte puternic. O grafica spectaculoasa si un concept creativ pot crea o campanie inedita de promovare a produselor/serviciilor/promotiilor companiei dumneavoastra.
4. Cost redus. Este cel mai “ieftin” mod prin care puteti promova brand-ul dumneavoastra. Valoarea CPM-ului este cu mult mai mica decat pentru celelalte medii traditionale: spoturi TV sau radio, presa scrisa sau online.
5. Inovatie si unicitate. Inovatia se datoreza libertatii de creatie si modului in care este transmis mesajul. Publicitatea pe masini personale este metoda perfecta de promovare care iti da ocazia sa te diferentiezi de competitori si are un puternic impact social prin “ambasadorii” sai, prezenti acolo unde media traditionale nu pot patrunde. Carmedia pune la dispozitia clientilor o baza de date cu peste 5 000 de soferi in toata tara.
6. Targetata. Targetarea se face atat in functie de zona, cat si de obisnuintele/profilul soferilor care sa corespunda in foarte mare masura cu brand-ul si/sau cu publicul tinta stabilit pentru fiecare campanie publicitara in parte.
7. Creaza “buzz”. Publicitatea pe masini are un impact social foarte puternic. Totul se intampla intr-un mediu dinamic, in mijlocul aglomeratiei urbane, unde oamenii comunica deschis si isi exprima preferintele.
Vizitati site-ul Carmedia pentru mai multe informatii. Suntem nerabdatori sa organizam campanii de neuitat pentru promotiile dumneavoastra.
Puteti sa ne contactati oricand la numarul de telefon: 031 432 67 37 sau ne trimiteti un mail la adresa: [email protected]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro