CEO-ul Starbucks Howard Schultz poate fi considerat unul dintre cei mai îndrăzneți manageri de corporație. Schultz nu se dă înapoi de la a implica brandul pe care îl reprezintă în probleme politice sensibile. Cea mai recentă campanie de responsabilitate socială demarată de Starbucks a luat cu asalt rețelele sociale, unde #RaceRogather este „trending”. În această campanie, angajații Starbucks vor vorbi cu clienții despre discriminarea rasială în vederea îmbunătățirii relațiilor din interiorul comunităților mixte. Programul se desfășoară în 4.700 de cafenele din Statele Unite. În aceste cafenele, angajaților li se sugerează, nu li se impune să abordeze această temă discuție în condițiile în care consideră o astfel de a bordare potrivită după un prim contact față în față cu clienții. Campania este promovată destul de agresiv în cele mai importante publicații americane, ca New York Times sau USA Today. După reacțiile de rețele sociale, pare că această campanie deranjează, ceea ce nu pare să îi facă pe cei de la Starbucks să renunțe.
I am 100% interested in engaging with Starbucks employees in a conversation about race. Let's start with anyone _but_ the baristas. VPs! HR! — Anil Dash (@anildash) 17 martie 2015
What kind of training are people getting for #RaceTogether? Honestly. Seriously. I am asking. Who did they hire, where's the bibliography? — andré carrington PhD (@prof_carrington) 17 martie 2015
I go to @Starbucks to support my corporate coffee overlords, not be lectured by a white middle class teen from Madison #RaceTogether — Jon Turke (@JonTurke) 17 martie 2015
#Starbucks,I'm not talking about race issues with a barista!I'm just here to use your Internet.Get me a water & leave me alone #RaceTogether — @Baker-Bone (@BakerBone) 17 martie 2015
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro