Radox – noul brand de ingrijire personala din portofoliul Unilever

12 septembrie 2012
Autor:
dowmedia08

Unilever South Central Europe lanseaza pe piata din Romania Radox, un nou brand de produse de ingrijire personala.

Gama de produse Radox include: geluri de dus energizante (Invigorate si Refresh), geluri de dus relaxante (Soothe si Relax), gel de dus pentru barbati (Radox for Men), doua variante de spuma de baie (Sleep Easy si Relax) si sapun lichid antibacterian (Clean & Protect, Clean & Moisturise si Clean & Refresh).

Produsele Radox contin ingrediente inspirate din natura, al caror parfum ajuta la echilibrarea starii de spirit: lavanda, musetel, floare de nufar, lamâie verde, vanilie, ghimbir, iasomie, ulei de citrice, ulei din arbore de ceai, ulei de jojoba, coriandru sau menta.

Brandul Radox are o istorie de peste 100 de ani pe piata din Europa de Vest, timp in care a creat produse de ingrijire personala care relaxeaza corpul, revitalizeaza mintea si ajuta la dobândirea unei stari de calm.
Consumatorii se pot bucura de efectele benefice ale sarurilor si uleiurilor esentiale din noua gama de produse, la preturi accesibile.

Simte energia. Radox. Din natura

Despre Unilever
Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum din România, este prezenta pe piata autohtona din 1995. Pe segmentul produselor de ingrijire personala, portofoliul Unilever include branduri recunoscute la nivel international: Dove, Rexona, Axe, Clear si Signal.

Preturi recomandate:
Geluri de dus (Invigorate, Refresh, Sooth, Relax, Radox for Men): 250 ml – 8,81 lei; 400 ml – 13,95 lei
Spuma de baie (Sleep Easy, Relax): 300 ml – 7,57 lei; 500 ml – 15,19 lei
Sapun lichid (Clean & Protect, Clean & Moisturise si Clean & Refresh): 300 ml – 7,57 lei

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram