Industria auto se afla intr-un proces de continua dezvoltare, asa ca nu este de mirare ca un service sa vina cu idei noi, prin care sa-si imbunatateasca activitatea. Secretul succesului poate sa fie chiar instalarea unui soft service auto. Un program implementat la momentul potrivit va avea un impact major asupra afacerii respective, prin reducerea pierderilor si incurajarea practicilor inteligente.
De la gestionarea programarilor si a sarcinilor echipei tehnice, pana la urmarirea inventarului de piese si echipamente, acest program sprijina buna organizare dintr-un service auto. Mai mult decat atat, softul este personalizat astfel incat sa se potriveasca la fix afacerii unde urmeaza sa fie folosit.
Programul de gestiune nu trebuie privit drept un instrument care este util doar celor care se ocupa de service-ul auto, intrucat si clientii pot beneficia enorm de pe urma softului. Exemple in acest sens pot fi posibilitatea de a face o programare online prin intermediul unei aplicatii sau obtinerea facturii in varianta digitala. Aceste functii ii vor determina pe clienti sa revina pe viitor.
De implementarea softului auto pot beneficia toti cei care aleg serviciile companiei AttoSoft.ro. Cu privire la dificultatea utilizarii programului, primele zile sunt cele mai dificile, intrucat acum este momentul in care angajatii se obinuiesc cu noua interfata. Totul devine mai usor de la o zi la alta, pe masura ce oamenii invata sa foloseasca functiile programului.
Printr-un program de gestiune service auto se poate realiza automatizarea obtinerii documentelor primare de service, ca de exemplu deviz oferta, deviz comanda, deviz final de lucrari etc. Astfel, oamenii pot face rost de toate documentele necesare RAR in doar cateva momente. Un alt avantaj care merita mentionat este cresterea calitatii lucrarilor de service, datorita motivarii mecanicilor.
In concluzie, o modalitate prin care oamenii pot imbunatati activitatea unui service auto este prin implementarea unui program de gestiune. Softul este util atat angajatilor, intrucat sprijina cresterea productivitatii prin automatizarea mai multor procese, cat si clientilor service-ului respectiv, datorita functiilor utile la care acestia primesc acces.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro