Rezultatele unui manifest pentru creativitate initiat de Starcom MediaVest si Digital Star pentru Samsung

19 iunie 2014

In cadrul campaniei, Samsung a adunat povestile unor oameni de succes care au prosperat avand ca motor principal creativitatea: producatori, actori, arhitecti, directori de creatie etc. Structurate sub forma de testimoniale si adunate pe microsite-ul dedicat, povestile, care cuprindeau de la exemple de scepticism legate de creativitate pana la trucuri pentru stimularea ei, au servit drept inspiratie pentru tineri, parinti si profesori.

Campania “Manifest pentru creativitate” a fost premiata in cadrul editiei din 2014 a Effie cu un Bronze la categoria Durables si in cadrul IAB MIXX Awards Romania 2014 la categoria Best Brand/ Product Launch.

“Prezenta Samsung in portofoliul nostru de clienti ne-a ajutat sa identificam oportunitatea pentru a initia o conversatie despre creativitate, o discutie de care tinerii si adultii din preajma lor au dus lipsa pe parcursul a ani de zile. Un brand atat de ofertant ca Samsung ne-a oferit motivul si mijlocul prin care sa deschidem acest subiect, iar expertiza noastra in intelegerea consumatorului final si amplificarea mesajului destinat lui ne-au condus la o campanie cu rezultate cat se poate de semnificative”, a declarat Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest).

“A fost o provocare reala pentru noi sa gasim modalitatea prin care sa rezonam cu un public confruntat pana acum doar cu stereotipuri legate de slujbele care folosesc creativitatea. Meseriile de avocat, doctor, notar erau considerate, pana nu demult, singurele care puteau oferi stabilitate financiara si prestigiu, asadar, percepute ca fiind singurele de viitor. Prin intermediul campaniei, am prezentat realitatea persoanelor creative, una in care parintii si profesorii pot vedea tinerii evoluand si prosperand”, a declarat Laurentiu Dumitrescu (Managing Director, Digital Star).

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:

- din partea Starcom MediaVest: Diana Ionel (Head of Interactive), Ilinca Nitu (Digital Account Director), Antonia Marcu (Account Executive), Manuela Tutunica (Account Executive), Silviu Caciur (Digital Planner), Alina Ionescu (Search and Social Media Specialist);

- din partea Digital Star: Denisa Pielescu (Creative), Andrei Procopie (Art Director), Mihai Subtirelu (Web Developer), Alexandru Nicolescu (Project Manager), Andrei Cioroaga (Video Editor), Adriana Argeseanu (Account Manager), Laurentiu Dumitrescu (Managing Director).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram