Ieri pe la pranz am aflat ca Royal Canin ar fi sponsorizat un concurs de caini in cadrul caruia acestia atacau un urs, dar nu asa, oricum. Saracul urs era legat cu un lant, incapabil sa se miste si sa se apere prea mult, tras cu lantul de trei barbati, ba, inteleg, avea si ghearele taiate. Vier Photen a facut public un video in care se vedea clar ca ursul era atacat de caini, iar toata treaba avea pe ea insemnele Royal Canin. Domnul Sony a mancat si Royal Canin in vietile lui motanesti, asa ca ideea de a fi contribuit si eu cumva, oricat de putin, la bunastarea unui brand care sponsorizeaza asa o distractie cruda imi repugna profund. Au fost suficiente voci care au pretins ca nu se poate, ca asa o firma n-ar fi facut o asemenea prostie – si am fost inclinata sa le dau dreptate, pentru ca nu vorbim de Doggy Bag SRL aici ci de ditai multinationala. Deci au admis sponsorizarea. Fara sa-si ceara scuze, fara macar sa spuna ca le pare rau, fara masuri luate pentru a repara faptul ca, practic, au sponsorizat chinuirea unor animale. Sper, sincer, sa devina o criza suficient de mare incat sa se gandeasca – ei si altii ca ei! – de sapte ori inainte de a sponsoriza (asa) ceva si inainte de a reactiona atat de tarziu si de prost la supararea legitima a celor care au dat bani pentru produse RC!
Iar ca nu au stiut, asa cum sustin, de partea cu ursul chinuit, e tot problema lor. Inseamna ca cel putin un reprezentant al companiei nu si-a facut treaba si a permis ca aceasta asociere sa se intample.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro