În 2013, tema declarată pentru Ziua Mondială a Vederii este sănătatea vederii universală, sub sloganul “Verifică sănătătatea ochilor tăi. Efectueaz în luna octombrie consultul oftalmologic.”
În acest context, Vision Optica relansează Săptămâna Îngrijirii Ochilor, pentru a da si anul acesta posibilitatea unei testari gratuite a vederii tuturor persoanelor care, invocând lipsa timpului, a banilor sau a informaţiilor, neglijează efectuarea controlului periodic. 80% din bolile oculare care amenință vederea pot fi evitate sau tratate şi totuşi statisticile indică faptul că la nivel mondial, 285 milioane de oameni au vederea pierdută: 39 milioane sunt orbi, iar 246 milioane au vedere foarte scăzută. Aceste date demonstrează nevoia de educare şi încurajare a publicului să apeleze la specialişti pentru corectarea deficienţelor de vedere.
Timp de 6 zile, în perioada 7 – 12 octombrie, între orele 9 şi 19.30 şi sâmbată, între orele 9 şi 14, în 7 centre Vision Optica din capitală, bucureştenii îşi pot controla sănătatea ochilor gratuit, beneficiând şi de sfaturile unei echipe de specialişti, pentru prevenirea şi corectarea tulburărilor de vedere. Pe baza rezultatelor evidenţiate de dioptron, li se vor face recomandări privind paşii necesari pentru îngrijirea corectă a vederii (efectuarea unui consult pentru stabilirea dioptriilor, protejarea de radiaţiile emise de monitorul calculatorului, protejarea corespunzatoare în cazul sensibilităţii la lumină, efectuarea unor investigaţii amănunţite la medicul oftalmolog etc).
Misiunea Vision Optica este de a aduce optica medicală de calitate mai aproape de oameni, atât ca proximitate cât şi ca accesibilitate, iar campania “Săptămâna îngrijirii ochilor” este un îndemn la acţiune imediată şi necondiţionată, cu un mesaj foarte clar: “Nu neglija sănătatea ochilor! Mergi la control periodic! Fă o testare chiar acum!”. În timpul campaniei, persoanele testate care vor alege să îşi comande pe loc ochelarii vor beneficia de un discount substanţial şi de oferte speciale în magazinele Vision Optica. Aceasta este o modalitate de a stimula preocuparea pentru corecţia problemelor de vedere, în contextul în care 8 milioane de oameni din întreaga lume şi-au pierdut vederea din cauza viciilor de refracţie necorectate la timp.
Campania de testări gratuite se derulează în perioada 7 – 12 octombrie, în centrele Vision Optica din: Rahova, Şos. Giurgiului, Crângaşi, Ghencea, Militari, Ştefan cel Mare şi Bd. Theodor Pallady. Pentru locaţiile exacte ale magazinelor, vă invităm să accesaţi site-ul companiei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro