Saptamana pestelui

24 martie 2014

În timpul campaniei “Săptămâna Peștelui” la Satu Mare au avut loc acțiuni la stand în hypermarketul Kaufland, acţiuni care susțin campania de informare a importanței consumului de pește asupra sănătății. Campania a continuat în același oraș cu o sesiune de gătit destinată restaurantelor și firmelor de catering susținută de D’Artagnan (Alex Petricean) pe data de 10 martie 2014 la Hotel Dana 2.
Campania “Săptămâna Peștelui” din Cluj-Napoca a constat în acțiuni la stand în hypermarketurile Kaufland de pe Strada Câmpului nr. 9-19 și Kaufland de pe Strada Fabricii nr. 12. Și aici, pe 12 martie 2014, D’Artagnan a susținut o sesiune de gătit la Wok’n Roll.
În timpul campaniei “Săptămâna Peștelui” din București au avut loc acțiuni la stand în hypermarketurile Carrefour Băneasa, Carrefour Colentina și Carrefour Berceni, acțiuni care au scopul de a încuraja consumul de pește. Campania se încheie cu o sesiune de gătit susținută de D’Artagnan la Kuxa Studio.
Campania “Săptămâna Peștelui” are ca scop popularizarea unei vechi tradiții și anume, sărbătoarea peștelui în perioada 10-17 martie, în fiecare an. Românii au o sărbătoare veche, izvorâtă din legende și anume, Alexiile sau Sfântul Alexie care se sărbătorește conform calendarului ortodox pe data de 17 martie. Data adormirii sfântului coincide în credința populară cu Ziua Peștelui sau a Zbaterii Peștelui, adică pregătirea acestuia să depună icre.

Obiectivele proiectului “Promovare Produse Piscicole” (Domnul Adrian Popa, director de vânzări Sea Bell Trading):
- Proiectul “Promovare produse piscicole” are ca obiectiv principal creșterea consumului de pește și a produselor din pește, prin campanii de promovare în toate mediile sociale, cu evidențierea și evaluarea efectelor benefice ale consumului de pește din rețelele consumului alimentar pentru o viață sănătoasă și echilibrată.
- Încurajarea consumului de pește din surse controlate, astfel încât să se elimine atât efectele negative asupra mediului, cât și asigurarea siguranței alimentare.
-Atragerea atenției asupra consumului scăzut de pește la nivel național și de impactul care poate să-l aibă acesta în timp asupra populației.
- Informarea adecvată a cetățeanului (avantajele consumului de peste și importanța acestui consum asupra sănătații, respectarea și îmbunătățirea condițiilor de mediu, efectele negative ale braconajului care conduc la distrugerea mediului inconjurator)
- Promovarea produselor cu denumire de origine controlată.
- Promovarea produselor cu calitate certificată - prin evidențiarea avantajului de a achiziționa un produs cu calitate certificată față de unul neverificat.
“Prin Campania “Săptămâna Peștelui” încercăm să încurajăm consumul de pește și al produselor din pește și să atragem atenția populației asupra beneficiilor consumului de pește pentru sănătate”, a declarat Adrian Popa, director de vânzări Sea-Bell Trading.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram