75% dintre romani considera ca ei insisi au spirit de echipa, dar numai 20% vad aceasta valoare impartasita de cei din jur. Plecand de la aceste concluzii, extrase de sociologi, BRD si-a propus sa devina vocea care vorbeste despre echipele care sustin romanii in indeplinirea planurilor: familia, prietenii, colegii. Astfel, obiectivul campaniei a fost de a creste gradul de constientizare cu privire la spiritul de echipa pe care romanii deja il poseda.
Provocarea care a condus la dezvoltarea campaniei Oral-B a fost schimbarea perceptiei asupra produsului, considerat de catre consumatori scump si complicat. Solutia a fost reinterpretarea produsului dintr-o periuta intr-un gadget, repozitionand astfel Oral-B Power intr-o categorie high involvement.
Obiectivul campaniei de repozitionare Bergenbier a fost acela de a muta universul de brand din teritoriul masculinitatii, ocupat sub umbrela “Prietenii stiu de ce”, in teritoriul prieteniei adevarate, care a devenit reprezentativa pentru brand pe parcursul a 20 de ani. Astfel, Bergenbier a ales sa impartaseasca povesti de prietenie autentice, intr-o campanie de comunicare integrata, care a readus in centru una dintre adevaratele valori: prietenia.
Campania BRD Team Spirit a fost premiata in cadrul editiei din 2014 a Effie Romania cu Gold la categoria Financial Services. Alte doua Silver Effies au mers catre campania Oral-B Profesional (categoria Personal Care Products & Services) si Bergenbier (categoria Alcoholic Beverages - Beer).
“In general fiecare brief are particularitatile lui, insa cele trei campanii castigatoare sunt din categorii si au avut cerinte cum nu se poate mai diferite. Premiile obtinute dovedesc capacitatea noastra de a gasi mereu solutia potrivita pentru clientii nostri, indiferent de industrie sau brand”, a declarat Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett)
“Un concept flexibil si o buna strategie de online au fost esentiale pentru amplificarea campaniilor in digital. Intr-un mediu in care consumatorii sunt, pe zi ce trece, mai prezenti, in care mesajele trebuie sa fie din ce in ce mai relevante si specifice, calibrarea comunicarii si o intelegere clara a consumatorului au facut posibile atingerea obiectivelor imagine si de vanzari pe care au fost construite cele trei campanii. Comunicarea online dovedeste prin aceste rezultate ca este un ‘must have’ al strategiei de marketing orientate spre rezultate imediate si masurabile”, a declarat Andreea Boaca (General Manager, iLeo).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectelor:
- din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Angela Teodorescu (Account Manager), Alexandra Cantor (Account Director), Sorin Deleanu (AV Production Manager), Diana Alexa (Brandcomm Director), Cristina Corbu (Brandcomm Manager), Ioana Carp (Brandcomm Executive), Victor Stroe (Planning Director), Irina Carbunescu (Planner), Andreea Ghenoiu (Copywriter), Radu Olteanu (Copywriter), Cosmin Ezaru (Art Director), Danina Arsene (Account Manager), Raluca Turcanasu (Account Executive), Cristiana Florea (Copywriter), Alex Covrig (Art Director), Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Valentin Lica, Ioana Avram;
- din partea iLeo: Alexandra Trofin (Brandcomm Manager), Andrada Creata (Brandcomm Supervisor), Ana Baraitareanu (Brandcomm Executive), Anca Ṣtefan (Brandcomm Director), Cosmin Nastasa (Digital Media Director), Dominic Timotin (Chief of programming), Andreea Boaca (General Manager), Paul Cioc, Mihaela Nachi.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro