SeniorINVENTORY reduce cu 85 timpul de planificare si aprovizionare a stocurilor

3 iulie 2012

Misiunea cea mai dificila pe care o au managerii si angajatii responsabili cu aprovizionarea este de a seta niveluri optime de stoc pentru miile de articole pe care le au in gestiune. Sistemul de planificare a stocurilor oferit de Senior Software calculeaza cantitatea ce trebuie reaprovizionata pentru fiecare articol in parte prin analiza istoricului vanzarilor pentru perioade de pana la 4 ani.
Odata cu lansarea SeniorINVENTORY, Senior Software pune la dispozitia companiilor suita completa de gestiune a lantului logistic – SeniorSCM. Noul sistem permite automatizarea si optimizarea proceselor de reaprovizionare si gestionare a stocului pe baza analizei istoricului comenzilor. Astfel, angajatii responsabili cu achizitiile sau planificarea stocurilor au posibilitatea de a pregati rapid si cu acuratete maxima marfa necesara pentru vanzarile viitoare, reducand in acelasi timp riscul de supra stoc sau numarul de reveniri al comenzilor si nu numai:
• Scaderea cu 85% a timpului dedicat planificarii
• Reducerea in siguranta a stocurilor cu pana la 40%
• Cu 30% mai putine situatii in care nu exista stoc
• Costuri de expeditie reduse cu 15%
• Vanzari cu 5-12% mai mari
• Cresterea rotatiei stocurilor
• Imbunatatirea cash-flow-ului
Cu ajutorul sistemului SeniorINVENTORY aprovizionarea se face in cantitati optime pentru articolele din fiecare locatie, previziunile facute luand in calcul si cererea aleatoare sau sezoniera. Astfel, companiile sunt capabile sa satisfaca cererile clientilor in mod corespunzator, oferindu-le produsele pe care le vor atunci cand le vor.
Sistemul de planificare acopera cu succes fluxurile logistice specifice prin:
• Analiza istoricului comenzilor de client si selectarea celui mai potrivit algoritm de calcul.
• Setarea stocului optim necesar acoperirii viitoarelor comenzi de client in functie de un anumit nivel de disponibilitate dorit de companie.
• Propunerea de solutii adecvate: achizitie, productie, transfer din alte locatii sau gestiuni. Astfel, daca marfa exista in alta locatie nu mai este necesara achizitionarea sau producerea ei.
• Analiza stocurilor critice sau a celor in exces si emiterea de rapoarte pentru acestea.
• Transmiterea ordinelor de productie, de transfer sau a comenzilor de achizitie catre sistemul ERP.
• Alertarea utilizatorilor cu privire la stocul articolelor aflate in situatii critice, verificarile programate etc.
Sistemul de optimizare a stocurilor reduce semnificativ timpul de planificare permitand utilizatorului sa verifice in acelasi timp situatia stocurilor mai multor produse, acestea putand fi grupate in functie de anumite caracteristici comune. Responsabilii pot planifica verificarile la diferite intervale de timp in functie de fiecare grup. Astfel, grupele de produse aflate intr-o situatie critica pot fi verificate zilnic, in timp ce altele pot fi verificate o data pe saptamana sau chiar lunar.
Sistemul de aprovizionare SeniorINVENTORY ajuta companiile sa afle ce sa comande, cat sa comande, cand sa comande si unde sa stocheze marfa, obtinandu-se astfel un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.

Pentru mai multe detalii accesati www.SeniorERP.ro/INVENTORY

Despre SeniorERP:
SeniorERP este cea mai noua platforma tehnologica pentru Distributie, Productie, Servicii si Retail:
• Primul ERP din Romania disponibil SaaS
• Primul ERP din Romania disponibil in Azure - solutia cloud de la Microsoft
• Primul ERP din Romania care a incorporat cea mai noua generatie de interfata, pentru a asigura simplitate in utilizare
• Primul ERP din Romania scris complet in tehnologia .NET 4.0 - care include WCF pentru comunicatie securizata in timp real prin internet si WF pentru modelarea fluxurilor de business conform nevoilor clientilor
• Primul ERP din Romania care a incorporat platforma de analiza a datelor Tableau Software - lider mondial in vizualizarea datelor
Despre Senior Software:
Infiintat in 2003, Senior Software este unul dintre cei mai inovatori jucatori pe piata sistemelor software de management al afacerilor. Companie avand capital integral romanesc, Senior Software dezvolta si implementeaza sisteme informatice de ultima generatie, specializate pe verticale de piata, SeniorERP si SeniorCRM.
Senior Software este Microsoft Gold Certified Partner si detine certificare Microsoft pentru SeniorERP in conformitate cu cerintele Microsoft Windows Server, Web Services si .NET Framework. Senior Software este certificata conform standardelor ISO 9001:2000 pentru sistemul de management al calitatii. Implementarea standardelor ISO pentru managementul calitatii a avut ca scop principal definirea unor procese si obiective masurabile si garantarea replicarii calitatii la standarde inalte in orice activitate desfasurata pentru clientii companiei.

Printre clientii Senior Software se numara:
Walmark Romania, Regency Company, Mirano, Consolight, Multibond Dural, Akzo Nobel Coatings Romania, Phoenix Contact, Rocast, Side Grup, General Parmafood, Apollo Mod Distribution, Koelner Romania, Velfina, Dinamic 92 Distribution, S&D Pharma, Immergas Romania, Farmaceutica Remedia, Hofigal, Biochefarm, KG Rulmenti, Felder Gruppe, Vitap Echipamente, Sea-Bell Trading, General Industry, Sentia, Dacia Plant, Gamacris Distributie, Casalco, Ocean Fish, DDS Group, Romvelia Prodcom, Vitacom Electronics etc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram