Suma investita in amenajarea spatiului se ridica la 200,000 de euro iar valoarea produselor expuse este de 100,000 euro
Bucuresti, 5 septembrie, 2013 - Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux, anunta inaugurarea unui show-room premium in Bucuresti, bazat pe concepte de amenajare a baii si realizat cu produse inovatoare prezentate la targurile de specialitate din acest an. Investitia in showroom-ul situat pe Calea 13 Septembrie numarul 81 vis-à-vis de Hotelul Marriott, este de aproximativ 300,000 euro. Reconstruirea in totalitate si amenajarea spatiului, realizata de catre arhitectii Mihaela Mircea si Radu Grosu s-a ridicat la 200,000 euro iar valoarea produselor expuse este de aproximativ 100,000 euro. Deschiderea show-room-ului cu o investitie de 300,000 euro este un pas important in planurile de extindere ale companiei.
Referitor la deciza inaugurarii acestui nou spațiu in conditiile economice actuale, Virgil Lixandru, Director de Marketing si Vanzari, Senso Ambiente, declara : “Am avut curaj si am ales sa investim intr-o perioada de criza, cand multi antreprenori nu isi mai pot sustine afacerile sau chiar le lichideaza. Cresterea cu 38% a cifrei de afaceri in 2012, ajungand la aproximativ 2 milioane de euro, ne-a convins de faptul ca romanii apreciaza si cauta tot mai mult produsele sanitare ce ofera atat un design deosebit cat si calitate. “
Potrivit datelor funizate de catre dealerii Senso Ambiente din Bucuresti si din tara, Bucurestiul reprezinta piata cu cel mai mare potential de crestere in domeniul obiectelor sanitare si mobilierului de baie premium si de lux. Raportat la toata tara, zona capitalei atrage 35% din vanzarile Senso Ambiente.
Showroom-ul se adreseaza, cu precadere, profesionistilor (arhitecti, instalatori, firme de design) care doresc sa observe calitatile produselor sanitare premium in realitate si nu doar in catalog. De asemenea, o alta categorie vizata este cea a partenerilor Senso Ambiente cei care formeaza reteaua de revanzatori la nivel national.
Referitor la profilul cumparatorilor, clienti finali ai Senso Ambiente, Virgil Lixandru declara : “Clientii interesati de produsele din portofoliul Senso Ambiente sunt persoane care pun accent pe design si functionalitate, care recunosc calitatile unui obiect sanitar de calitate si care doresc sa isi echipeze baile cu astfel de produse. Acesti clienti sunt dispusi sa aloce intre 2000 si 4000 de euro pentru echiparea completa a baii cu produse sanitare premium.“ Profilul consumatorului de produse sanitare premium, conform Senso Ambiente, este caracterizat de persoane cu un venit net de peste 700-800 de euro/luna, peste 60% femei si aproximativ 40% barbati, majoritatea de peste 32 de ani, persoane educate cu studii superioare sau medii, care isi construiesc o locuinta noua sau isi renoveaza vechea baie dintr-un apartament.
In ceea ce priveste cresterile inregistrate si planurile de extindere, Virgil Lixandru declara : “In prima parte a lui 2013 (ianuarie-iunie), Senso Ambiente a avut o crestere de 10%, comparativ cu 2012. Ne dorim extinderea retelei de dealeri, insa vom realiza acest lucru cu precautie, avand in vedere scaderea cu aproximativ 20% a pietei totale de materiale de constructii si a numarului ridicat al celor ce nu mai pot sustine financiar o afacere in domeniul materialelor de constructii.“
Marcile expuse in showroom sunt APA VISA si APARICI – producatori spanioli de gresie portelanata, Duravit – accesorii si mobilier de baie, obiecte sanitare si cazi, Ideal Standard – accesorii si mobilier de baie, obiecte sanitare, cazi, cabine de dus, baterii si seturi de dus, accesorii, Hansgrohe si Axor – producatori germani de accesorii de baie, baterii de baie si de bucatarie, sisteme de dus, Zehnder – radiatoare de baie si living, Geberit – rezervoare incastrate si aparente, sisteme de scurgere, vase de toaleta cu functie de bideu. Spatiul de prezentare este generos amenajat cu cele mai noi colectii in materie de obiecte sanitare : Rendering, Pulpis, Lava, Neocountry, Newstone, Outdoor, Evolution – colectii APA VISA ; Era, Cenia, Sonar – colectii APARICI ; Espanade, Pura Vida, Starck, 2nd Floor, Vero , Xlarge, Happy D2, Ketho – concepte Duravit ; Simply U, Connect, Strada, Ventuno, Soft Mood, seria WWW, Cantica, Kubo, Ideal Rain, Atitude – concepte Ideal Standard ; Massaud, Starck Organic, Citterio, Urquiola, Starck, Bourollec – colectii Axor; Pura Vida, Metris, Tales, Rainfall , Select , Raindance – colectii Hansgrohe.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro