Produs in fabrica Sanitec din Polonia si beneficind de o expertiza de 40 de ani in industrie, brandul KOLO aduce pe piata - pe langa o oferta larga de produse sanitare, design modern, tehnologie de ultima generatie - perioade lungi de garantie si disponibilitatea pieselor de schimb si in afara acestora (7 ani la ceramica si acril, 2 ani la cabine de dus si mobilier precum si 10 ani disponibilitate piese de schimb si rame incastrate).
Vorbind despre noua marca din portofoliu, Virgil Lixandru, Director Marketing si Vanzari Senso Ambiente explica:
“Am decis sa aducem Kolo in portofoliul nostru de distributie pentru a oferi o varietate mare de produse clientilor nostri, practic in acest moment Senso Ambiente fiind un furnizor complet pentru orice tip de baie si orice buget.“
“KOLO ofera diferite colectii si produse ce furnizeaza un nivel crescut de siguranta in baie.”, continua Virgil Lixandru “Un exemplu ar fi baile pentru persoanele in varsta si cele cu dizabilitati, ce respecta strict normele europene, bai unde aceste persoane pot folosi fara restrictie oricare obiect. De asemenea, KOLO, realizeaza bai speciale pentru copii, bai cu dimensiuni si cote de instalare corespunzatoare. Tot in aceasta zona a sigurantei si calitatii intra si pelicula inovatoare – REFLEX KOLO, ce se aplica pe suprafetele obiectelor ceramice pentru acoperirea porilor, importanta pentru a evita depunerea bacteriilor dar si pelicula de lac rezistent la umiditate si la razele UV, precum si folosirea materialelor rezistente la umezeala ce ofera protectie impotriva ciupercilor si a mucegaiului – tehnologii uzuale in realizarea mobilierului KOLO. De asemenea, “ continua directorul Senso Ambiente, “ cazile din acril au o suprafata dura, rezistenta la zgarieturi, sunt realizate dintr-un material rezistent la agenti chimici iar suprafata cazii nu este “rece” si mentine temperatura apei din interior reducand astfel consumul de energie.” Pentru aceste realizari programul KOLO intitulat “Baia fara bariere ” a fost recompensat in Polonia cu medalia "Integration Friend" precum si cu titulul “produsul anului”.
Grupul Sanitec, al carui barnd KOLO va fi distribuit la nivel national prin Senso Ambiente, este o companie cu o cifra de afaceri de 753 milioane de euro, 18 fabrici in toata Europa si peste 6,500 de angajati. Compania se conformeaza ultimelor standarde de calitate europeana si pune accent pe toate aspectele legate de protectia mediului si sustenabilitate. Aceasta este prezenta in toata Europa, Rusia de Sud si Ukraina.
In Romania, aria de adresabilitate a marcii KOLO cuprinde persoane cu venit mediu de aproximativ 350 euro.
Cu o gama de preturi ce variaza intre 20 de euro (cel mai ieftin lavoar) si 400 euro ( cel mai scump lavoar), produsele KOLO beneficiaza si de un design deosebit, datorita colaborarii cu renumitul designer Antonio Cittterio. Marca a primit, de asemenea, numeroase premii pentru contributia sa la dezvoltarea in domeniul ceramicii. Colectiile KOLO se vor regasi, incepand cu 28 noiembrie 2013, in show-room-ul Senso Ambiente si in magazinele distribuitorilor sai din toata tara.
Conform specialistilor Senso Ambiente o persoana petrece aproximativ 15 zile pe an in camera de baie, asta insemnand un total de 1125 de zile in decursul vietii unui om. In acest sens camera de baie nu mai este doar o utilitate. De aceea Senso Ambiente aduce in romania 2 marci importante – SANWOOD si NICOL – cu peste 1000 de produse complementare, lideri de piata, pe diverse segmente, in Germania, companii ale caror produse vor fi disponibile incepand cu 26 noiembrie.
Referindu-se la marcile de accesorii, Nicole si Sanwood Virgil Lixandru declara: „Am ales aceste branduri de accesorii pentru baie deoarce au o varietate larga de produse, atat pentru segmentul economic dar si pentru cel mediu. De asemenea sunt marci germane ce respecta cu strictete calitatea, durabilitatea si functionalitatea produselor lor. Gama de preturi a produselor variaza intre 19 euro si 220 euro per articol.”
Senso Ambiente a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 2 milioane de Euro, cu o crestere de 38% fata de 2011 si previzioneaza pentru 2013 o cifra de afaceri de 2,200,000 Euro ceea ce inseamna o crestere cu 10% fata de 2012.
Referitor la piata de obiecte sanitare premium aceasta ajunge la aproximativ 50,000,000 Euro in 2013.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro