Dupa cum probabil stii deja Google este un motor de cautare aflat intr-o continua schimbare si ceea ce urmareste prin desele modificari este relevanta si experienta buna pe care o poate oferi utilizatorilor care il folosesc.
Daca in urma cu cativa ani era de ajuns sa fie mentionate niste cuvinte cheie intr-un site pentru a aparea in primele rezultate ale SERP-ului, in prezent orice firma care ofera servicii SEO iti va spune ca acest lucru nu mai functioneaza si in niciun caz includerea expresiilor de interes in fiecare fraza din continutul unei pagini web.
Daca nu reusesti sa ai rezultatele pe care ti le-ai propus si esti in cautare de servicii SEO care sa identifice motivele pentru care nu te aflii in primele rezultate ale Google, iata o parte dintre zonele in care trebuie sa fii mai atent si pe care ar fi bine sa le cunosti:
1. SEO tehnic
O mare parte din informatiile pe care le gasesti pe internet despre optimizarea tehnica pentru motoarele de cautare sunt teoria, scenarii dintr-o lume ideala a modului in care site-urile ar trebui sa interactioneze cu crawlerii Google si alte sistemele de indexare.
In realitate, lucrurile sunt de cele mai multe ori dezordonate. Site-urile nu sunt niste sisteme perfecte care pun la dispozitie un continut bogat si relevant, iar Google ca motor de cautare nu a ajuns la un nivel destul de inalt de inteligenta artificiala impecabil. De asemenea este de luat in considerare si eroarea umana pe care dezvoltatorii de site-uri le fac adesea.
De-a lungul timpului, specialistii de la ADfel Digital Marketing, o firma din Bucuresti care ofera servicii SEO, au analizat nenumarate site-uri pentru probleme tehnice SEO si am intalnit numeroase probleme, atat comune, cat si altele care nu pot fi explicate cu usurinta prin simple teorii de optimizare. In schimb, aceste probleme au necesitat unele abordari practice si inedite pentru a fi rezolvate.
Cu toate acestea printre cele mai importante probleme care afecteaza vizibilitatea unui site sunt problemele de indexare, structuri de site gresite, adrese de URL neprietenoase, continut duplicat, neadaptare la varianta mobila sau alte probleme precum ridigitatea platformelor, in cazul magazinelor online.
2. SEO on page
Daca esti in cautare de servicii SEO probabil ca ai aflat deja de optimizarea paginilor si factorii esentiali care influenteaza vizibilitatea in Google, respectiv utilizarea cuvintelor cheie in domeniu, in URL, in meta tags, adica in meta titlu si meta descriere, in heading-urile cele mai importante precum titlurile cu tag H1, H2 si H3 si, bineinteles continutul din pagina care ofera valoare vizitatorilor tai. In cazul in care doresti sa aflii mai multe detalii poti citi aici mai multe despre optimizarea on page.
Chiar daca esti familiarizat cu toate aceste informatii, de cele mai multe ori ca business owner nu iti gasesti timpul sa te ocupi de toate aceste mici detalii care formeaza imaginea de ansamblu pe care algoritmii Google le ia in considerare. In plus, este necesar sa ai experienta, precum o firma care ofera servicii SEO, pentru a vedea rapid ce trebuie implementat pentru a oferi solutia la problemele de care sufera un site.
3. SEO off page
Chiar daca la prima vedere poate parea simplu, in realitate lucrurile stau putin altfel cand vine vorba de optimizarea off page, in sensul ca acele clasice articole SEO nu mai au rezultatele de care are nevoie un business adevarat.
In prezent este necesara comunicarea cu potentialii clienti pentru a le transmite informatiile necesare de care se pot bucura atunci cand apeleaza, spre exemplu la anumite servicii, sau beneficiile utilizarii unor produse de care poate stiau si au nevoie de o informatie suplimentara pentru a lua decizia de a achizitiona de la tine sau, in cazul in care nu stiau de site-ul tau, afla de avantajele pe care i le poti oferi.
Un specialist in promovarea online iti va spune intotdeauna ca oricat de bun este produsul tau, nimeni nu il va cumpara, daca nu stie de acesta. Asadar, un serviciu SEO bun de optimizare off page executa strategii prin care imbina PR-ul cu zona tehnica, in sensul ca pentru algoritmii SEO iau in considerare calitatea, proportia ancorelor text, numarul de linkuri si varietatea si tipul de domenii care fac referinta catre o anumita pagina din site-ul tau.
Daca esti interesat de servicii SEO de calitate, viziteaza site-ul ADfel.ro, al firmei ADfel Digital Marketing, care isi pune clientii pe primul loc si ofera rezultate premium la preturi de freelancing in Romania.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro