Bucureşti, 30 mai 2012: În luna mai, marca Skol a lansat o nouă campanie de imagine adresată bărbaților ajunși la vârsta marilor responsabilități care adeseori îi copleșesc, determinând nevoia unei evadări din realitatea cotidiană. Skol a căutat și a găsit soluția completă, escapada într-un spaţiu inedit unde toate problemele își găsesc rezolvarea, iar bărbații se relaxează în cele mai plăcute moduri, gândite și puse în scenă special pentru ei.
„Pentru că îi cunoaştem foarte bine pe bărbații care beau Skol şi pentru că le înțelegem nevoile, am creat Skol Land, un concept unic care îndeamnă la relaxare şi la reîntărirea statutului « de bărbat ». Deşi Skol Land pare a fi doar o stare de spirit care prinde viață odată cu fiecare sticlă de Skol ce se deschide, noi îl vom crea şi în realitate. Urmăriţi cu atenție brand-ul Skol în perioada următoare şi veţi afla toate detaliile.”, declară Doron Zilberstein, Vice-Preşedinte Marketing URBB.
Cât despre activitățile de recreere și atmosfera din Skol Land, acestea sunt prezentate pe larg în spotul TV cu care s-a lansat campania, creat de URBB și Papaya Advertising: „Skol Land este un spațiu unic, creat doar pentru bărbați, unde aceştia vin să alunge stresul şi să se relaxeze. Spotul TV face un tur al acestui spaţiu prin ochii personajului principal care descoperă una câte una punctele de atracţie din Skol Land, fiecare reprezentând o metodă de relaxare şi distracţie coborâtă din fanteziile oricărui bărbat”, ne spune Anca Aldea, Senior Brand Manager Skol.
Robert Tiderle, Creative Director Papaya, dezvăluie gândul din spatele acestei campanii: “Am dorit de la bun început să creăm un spaţiu în care consumatorul să se simtă în largul său, nu să fie împuns la orice pas de cotoarele powerpoint-urilor cu diverse poziţionări din birourile de marketing sau ale agenţiei. Un spaţiu pe care orice bărbat care bea o bere cu amicii lui să îl recunoască, ca fiind benefic pentru el, în primul rând, nu pentru brandul de bere comandat. Poate pentru prima dată în comunicarea unui brand de bere în România se vorbeşte despre consumator, nu înspre consumator. Skol evită inteligent şi cu umor să se împăuneze, spunând mai degrabă ce ar vrea brandul să facă pentru bărbaţi, nu cum trebuie să fie sau ce trebuie să aprecieze bărbaţii care beau Skol.“
Noua campanie Skol va fi difuzată pe principalele posturi TV naţionale şi adaptată pentru print, outdoor şi on-line. Valoarea campaniei ajunge la 2 milioane Euro.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
- din partea URBB: Doron Zilberstein – Vice-Preşedinte Marketing, Anca Aldea – Senior Brand Manager, Georgiana Sima – Junior Brand Manager
- din partea Papaya Advertising: creaţie: Robert Tiderle, Petru Cuciuc, Andrada Sas, Adrian Gaganciuc; Client Service: Ramona Sima, Andreea Balta
- casa de productie: Family Film
- fotograf: Dan Samoilă
- MediaEdge: Mihaela Stăncescu, Cătălin Zaharia, Mihaela Antonescu
- din partea GolinHarris: Alina Popa – Manager Consumer Division, Valeriu Ispir – Digital Manager, Anca Scarlat – Media Associate, Diana Bucuroiu - Associate Community Manager Consumer Division.
Despre URBB
URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent pe piața berii, a băuturilor răcoritoare şi pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piața berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny, Granini pe piața băuturilor răcoritoare, precum şi recenta lansată marcă de apă minerală Bilbor.
Date de contact:
Diana Bucuroiu - GolinHarris
Telefon: 0756 045 029
Email: [email protected]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro