Spartan ParkLake anunta vanzari de peste 13 000 de euro in primele patru zile de la deschidere

8 septembrie 2016

“Am fost, de la bun inceput, extrem de increzatori in succesul restaurantului Spartan din ParkLake, pentru ca acest nou centru comercial ofera o serie de avantaje importante, de natura sa garanteze un trafic mare: vecinatatea cu unul dintre cele mai mari parcuri din capitala, un design atragator, plin de imaginatie al zonei de food-court, un mix foarte bun de chiriasi, care include magazine prezente pentru prima data in Romania, cum este Forever 21. Restaurantul Spartan are si o pozitie avantajoasa, chiar langa cinematograf. De asemenea, ParkLake a fost construit in sectorul 3, unde mai exista un singur mall, Bucuresti Mall-Vitan, la care o parte din locuitori nu puteau ajunge foarte usor. Cu toate ca am plecat de la aceste premise, am fost luati prin surprindere in mod placut de afluenta de clienti si de cifrele de vanzari inregistrate pana acum”, declara Constantin Puiu, Senior Partner Spartan Food, francizatul Spartan pentru ParkLake Bucuresti.

Investitii de 100.000 de euro si vanzari estimate de 840.000 de euro in primul an. Investitia in noul restaurant este de 100.000 de euro, iar cifra de vanzari prognozata initial era de 840.000 de euro pentru primul an de activitate (70.000 de euro pe luna). In urma incasarilor peste asteptari de pana acum, conducerea Spartan estimeaza ca vanzarile lunare vor fi cu peste 30% mai mari. De asemenea, luna decembrie va aduce o crestere de cel putin 20%.

“In primele patru zile de la deschidere, ParkLake a fost vizitat, in medie, de 85.000 de persoane pe zi, o cifra impresionanta. Expertiza de 20 de ani in domeniul fast-food, precum si experienta celor doua restaurante Spartan pe care le-am deschis in Sun Plaza si Mega Mall, alaturi de cifrele de trafic si de vanzari inregistrate pana acum, ma fac sa afirm ca prognozele de vanzari initiale vor fi depasite cu circa 30%”, adauga Constantin Puiu.

Spartan este o retea de restaurante care a pornit de la un concept de inspiratie greceasca creandu-si, in timp, propria filosofie avand la baza ideea de alimentatie sanatoasa si preparate personalizate, cum sunt cele cinci sosuri marca inregistrata. Materia prima folosita este de cea mai buna calitate, carnea este testata in prealabil si nu contine aditivi. De asemenea, la cerere se pot pregati si produse fara carne.

“Intrarea Spartan in ParkLake a fost o miscare fireasca pe fondul cresterii valorii acestui brand. Spartan este un restaurant care genereaza trafic in zona de food court, ca atare in ceea ce priveste cererile de colaborare din partea mallurilor, mai mult primim decat solicitam. Din punctul meu de vedere, pentru reusita unui astfel de business sunt foarte importante respectarea cu strictete a procedurilor si implicarea cat mai mare a francizatului in managementul locatiei”, explica Stefan Mandachi, CEO S.C. Strong MND Corporation S.R.L., compania detinatoare a francizei Spartan.

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L. Lantul de restaurante a fost fondat in 2012 de Stefan Mandachi si numara 24 de restaurante, dintre care 11 sunt restaurante proprii si alte 13 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara: Suceava, Arad, Brasov, Iasi, Cluj, Timisoara, Botosani, Galati, Braila, Focsani, Targu-Jiu, Craiova, Pitesti, Turnu-Severin, Deva.

Lantul de restaurante Spartan se va extinde in capitala cu inca doua restaurante anul acesta, iar pentru 2017 se pregateste inaugurarea a inca doua unitati. Acestea se vor adauga celor din Sun Plaza, Mega Mall si ParkLake si vor fi deschise atat de Spartan Food Restaurante, compania detinuta de Constantin Puiu, cat si de alti francizati.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram