Compozitie in doua straturi a benzii de rulare (DLTC): un sistem in care banda de rulare este realizat in doua compozitii. O compozitie externa ce a fost creata pentru a creste distanta de rulare si aderenta, in timp ce contribuie si la reducerea distantelor de franare. Si o compozitie interna care reduce rezistenta la rulare si asigura o completa integritate a structurii.
Cordaj complet robotizat (FRC): acesta include inglobarea completa a cordajului in cauciuc, ceea ce previne oxidarea si ofera de asemenea o mai mare rezistenta si fiabilitate.
Bead Wrapped Chafer (BWC): centura ranforsata ce garanteaza mai multa rezistenta si o mai usoara reconstructie.
Cordaj hexagonal (HBW): acesta permite flexibilitate maxima cand se monteaza anvelopa, asigura o recosntructie mai usoara si asigura de asemenea o stabilitate termica si astfel mai multa fiabilitate
MESCOLA BATTISTRADA TECNOLOGI
Aceste inovatii aduse benzii de rulare si flancului au fost concepute pentru a face din ST:01 M+S pneul ideal pentru orice sezon, atat pentru drumuri regionale cat si pentru autostrazi.
In mod particular, designul canelurilor face ca doar putine debriuri sau mizerie sa fie retinute. Designul ajuta de asemenea la prevenirea patinarii si imbunatateste manevrabilitatea generala. Santurile introduse de-a lungul canalelor imbunatatesc aderenta in conditii de iarna sau drumuri alunecoase, Ranforsarile flancurilor asigura o mai mare rezistenta la impact lateral si miscari ale flancului anvelopei. In sfarsit, designul profilului asigura o uzura egala si o mai buna rezistanta pe durata oricarui sezon.
In timp ce are aceeasi durata de viata ca si ST:01, noul ST:01 M_S asigura:
+10% mai multa aderenta pe suprafete alunecoase sau acoperite cu zapada
+10% mai usor de reconstruit
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro