Starcom MediaVest Group desemnata Media Network of the Year la Cannes Lions 2014

19 iunie 2014

„Suntem incantati sa facem parte dintr-o retea care seteaza standarde atat de inalte. Este, pe de o parte, o provocare sa tinem pasul cu asteptarile pe care le SMG le impune agentiilor locale si, pe de alta, o oportunitate sa reiteram competentele noastre: expertiza in intelegerea comportamentului consumatorilor, capacitatea noastra de a duce traditionalul media planning mai departe si de a intelege dinamica business-urilor din piata. Aceste competente sunt confirmate si prin premiile obtinute la nivel local: Bronze la categoria Durables in cadrul Effie Romania si Mixx Award la Best Brand/Product Launch in cadrul IAB MIXX Awards Romania pentru campania Samsung ‚Manifest pentru creativitate’. In acelasi timp, distinctia Media Network of the Year ne face increzatori in know-how-ul disponibil la nivel de retea si ne confirma faptul ca accesul la instrumentele si informatiile puse la dispozitie de SMG reprezinta un avantaj strategic”, a declarat Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest).

Distinctia a fost acordata dupa anuntul castigarii a trei Silver Lions, noua Bronze Lions si 14 nominalizari la categoria Media Lions la nivel de retea. Campaniile castigatoare au fost dezvoltate pentru clienti precum Bank of America, Esurance, Heineken si Samsung.

Conditiile pentru acordarea distinctiei au fost cu atat mai stricte cu cat, odata cu schimbarea numelui premiului de la Media Agency of the Year Award la Media Network of the Year, au fost schimbate si conditiile de eligibilitate. Titlul Media Network of the Year este acordat retelei care aduna cele mai multe puncte cu inscrierile la categoria Media Lions, unde numai agentiile de media pot propune campanii.

Acest castig vine la nici doua saptamani de cand Starcom MediaVest Group a primit distinctiile Most Effective Agency si Most Effective Agency Network in cadrul North American Effie Awards Gala. In aprilie, SMG a fost premiata cu distinctia Agency Network of the Year in cadrul Media Global Awards, care a avut loc in Roma.

“Nu pot fi mai mandra de atat de contributia Starcom MediaVest Group pentru clientii sai la nivel global. Dupa premiile castigate anterior, distinctia Media Network of the Year este realmente incredibila si demonstreaza ca suntem in cea mai buna forma a noastra. Munca pe care o depunem pentru clientii nostri e inspirata de creativitate si este structurata pe baza informatiilor cumulate la nivel de retea, o combinatie care rezoneaza in mod clar cu industria. Suntem incantati ca putem crea astfel de campanii pentru clientii nostri si ca munca noastra asidua si pasiunea sunt recunoscute aici, la Cannes”, a declarat Laura Desmond (Global CEO, Starcom MediaVest Group).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram