In prima luna de la lansare, cumparatorii beneficiaza de numeroase oferte si reduceri de 5% la orice produs, avand la dispozitie peste 800 de articole casnice si electrocasnice, marci renumite precum vasele de gatit cu ceramica Delimano, Dry Cooker, precum si noi produse de sezon lansate in gama Dormeo.
Pe piata locala, compania si-a extins in ultimii ani reteaua de retail, avand pana in prezent 19 magazine Top Shop si Dormeo in cele mai mari orase din tara, atat in zone stradale, cat si in centre comerciale si in malluri. Astfel, clientii interesati sa testeze si sa cumpere produsele vazute la teleshopping, pot vizita magazinele din Bucuresti si cele din tara, precum Constanta, Timisoara, Brasov, Iasi, Focsani, Cluj-Napoca, Suceava, Sibiu, Craiova, Pitesti si Braila.
Studio Moderna s-a lansat in urma cu 20 de ani in Slovenia ca firma de teleshopping, iar ulterior s-a extins, in prezent desfasurandu-si activitatea pe 22 piete europene avand aproximativ 5.500 de angajati. La nivel regional, compania isi promoveaza produsele pe 120 site-uri proprii, in ultimii ani dezvoltand si propria retea de magazine Top Shop si Dormeo, cu peste 200 puncte de desfacere.
“Detinem 22 de call-centere si beneficiem de 300 ore ore de emisie zilnica pe posturile tv”, a declarat Zoltan Pilecki, Managing Director Studio Moderna Romania.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro