In aceasta categorie sunt cuprinse lanturile de hypermarketuri, supermarketuri, retailerii de DIY, de mobila si de electronice si electrocasnice. Sondajul se afla la cea de-a doua editie si analizeaza peste 430 de marci din 15 categorii diferite de produse si servicii, de la retail, farma, bauturi nonalcoolice, pana la servicii financiare si bancare.
Fata de acum doi ani, Praktiker a urcat doua pozitii in categoria retail, in topul atasamentului emotional, pana pe locul al 11-lea, dintr-un total de 24 de branduri, la o distanta considerabila fata de urmatorul brand din categoria DIY. Conform studiului, Praktiker este vazut de romani ca fiind “o marca activa, care nu ramane in tiparele standard si vine mereu cu idei noi, inspirand prin actiunile sale familiaritate si incredere”. Cercetarea mai arata ca locuitorii din urbanul mediu sunt cei mai atasati emotional de brandul Praktiker. O crestere semnificativa a acestui indicator a fost inregistrata in randul tinerilor.
"Incercam constant sa identificam si sa venim in intampinarea nevoilor consumatorilor nostri, astfel incat sa le oferim o varietate de produse si de servicii de calitate. Comunicarea joaca un rol important in dialogul nostru cu consumatorul, iar investitiile pe care le-am facut in aceasta directie precum si masurile pe care le-am adoptat anul trecut, s-au reflectat rapid in imbunatatirea imaginii marcii. De aceea, ne bucuram ca Praktiker este unul dintre brandurile care nasc cele mai puternice emotii in randul consumatorilor lor, iar acest fapt ne onoreaza si ne obliga sa ne mentinem standardele ridicate.", afirma Cornelia Gheorghe, Director de Achizitii Praktiker Romania.
Campaniile de comunicare derulate in ultimul an au fost unul dintre pilonii principali care au contribuit la cresterea marcii in aprecierea romanilor, acestia considerand reclamele Praktiker memorabile si relevante. Campania de repozitionare a preturilor lansata anul trecut - „Iti permiti chiar si cu venituri mici” - a condus la cresteri atat la nivel de trafic, cat si la nivel de vanzari, fiind premiata recent in cadrul competitiei Romanian Effie Awards 2013, cu trofeul Bronze Effie, la categoria Retail. In urma acestor rezultate, compania a decis relansarea campaniei in acest an, cu o noua directie de comunicare: „Idei mari, bugete mici.”
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro