Conform acestei cercetari, destinatia preferata a romanilor este Londra, capitala britanica fiind în acelasi timp destinatia de top a italienilor. Dupa Marea Britanie, cele mai alese destinatii de catre romani sunt Istanbul si Viena, urmate de Berlin si Paris. Lista primelor 10 destinatii de interes pentru calatorii romani în perioada analizata este completata de Amsterdam, Copenhaga, Atena, Frankfurt si Bruxelles.
Cu toate ca si lor le place Parisul, ungurii plaseaza capitala franceza pe locul al doilea în lista destinatiilor preferate pentru calatorii, dupa Bangkok. Iar vecinii nostri calatoresc de asemenea foarte mult la Lisabona, New York sau Dusseldorf.
În timp ce nordicii sunt interesati de statiunile lor de la Marea Neagra, bulgarii le returneaza vizitele si aleg Copenhaga drept principala lor destinatie de calatorie. Pe langa Danemarca, bulgarii viziteaza de asemenea tari de sorginte germanica, preferand Viena si Berlin dar si destinatii renumite pentru verile placute, precum Atena si Madrid.
Desi capitala lor este o atractie turistica importanta, francezii aleg drept destinatii preferate Tunisul si Atena, dar calatoresc si la Istanbul, Bangkok, Lisabona si Praga. Iar cand vine vorba de calatorii, destinatia preferata de britanici este capitala vecinilor de peste mare, Parisul (Franta), apoi Helsinki (Finlanda), urmate de Berlin si Atena printre locurile preferate. În interiorul insulei, britanicii calatoresc mult catre Edinburg.
Italienii, care au aceeasi destinatie preferata ca si a romanilor (Londra), calatoresc de asemenea foarte mult catre New York, Moscova, Bangkok, Belgrad sau Istanbul.
În timp ce tara lor este un magnet pentru turisti, în special în timpul sezonului calduros, grecii calatoresc în afara granitelor în special la Istanbul si Amsterdam, dar si la Munchen, Londra sau Paris.
Capitala Greciei este de asemenea destinatia de top si pentru nemti, care prefera si Istanbul, Madrid, Paris si Copenhaga drept locuri de calatorie.
Studiul a avut în vedere rezevarile de zboruri facute în perioada ianuarie-noiembrie 2013 la nivelul întregii retele europene Tripsta, cu scopul de a scoate în evidenta obiceiurile de calatorie si felul în care variaza de la o regiune la alta si pentru fiecare tara în parte.
În ce priveste preferintele romanilor, cercetarea a relevat ca în 2013 calatorii de la noi au avut aceeasi preferinta ca si italienii si au ales foarte diferit de vecinii bulgari si unguri, care s-au orientat spre destinatii mai exotice, din tari asiatice sau nordice.
„Tripsta a crescut foarte mult atat la nivel global, cat si în Romania. Am ajuns între primele 10 agentii de turism on-line din Europa si ne pregatim de o extindere spre America Latina. Veniturile din Romania aproape s-au dublat în ultimul an si speram sa continuam in acelasi ritm si anul viitor, mizand mult si pe tendinta de crestere a segmentului mobile, rezervarile de pe dispozitive mobile triplandu-se în anul acesta” a declarat Marius Negre, International Sales & Distribution Manager Travelplanet24 . com / Tripsta
Si pentru ca finalul de an aduce multe calatorii dar si multe suprize, Tripsta a lansat Xmass Madness, o promotie destinata celor care aleg sa calatoreasca în perioada 20 decembrie 2013 – 3 ianuarie 2014 si în care vor concura utilizatorii din toate cele 21 de tari pentru marele premiu de 2.000 Euro, acordat prin tragere la sorti în a doua saptamana a lunii ianuarie 2014.
***
Despre Tripsta . ro
Tripsta este o agentie online de turism inovatoare, care în prezent opereaza în 21 de tari. Prin intermediul website-urilor sale, Tripsta ofera calatorilor zboruri, cazari, închirieri de masini si asigurari de calatorie la preturi mici pe tot globul.
Totul a începul în 2005 odata cu lansarea Travelplanet24, subsidiara greceasca a tripsta, cand CEO & Co-Fondatorul Philipp Brinkmann împreuna cu Co-Fondatorul Kristof Keim au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online si niste aplicatii web inovatoare pe nisa calatoriilor online de pe piata greceasca. La începutul lui 2010, Travelplanet24 a decis strategic sa patrunda pe noi piete europene sub numele de Tripsta. De atunci, Tripsta s-a concentrat pe construirea brandului, inovare, tehnologie si expansiune. În prezent, reteaua de 21 de tari în care Tripsta opereaza include Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Ucraina, Irlanda, Serbia, Ungaria, Spania, Republica Ceha, Bulgaria, Franta, Spania, Portugalia, Albania, Noua Zeelanda & Africa de Sud.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro