SUPERBRANDS LANSEAZA EDITIA A 6 A A PROGRAMULUI SUPERBRANDS PENTRU ROMANIA

13 iunie 2013
Autor:
dowmedia08

S-a constituit Consiliul de onoare Superbrands pentru Romania, alcatuit din 24 de personalitati marcante din mediul de afaceri, profesionisti în management, marketing, comunicare, branding si presa, care au fost invitate sa se alature programului si sa evalueze peste 1500 de branduri ce vor intra in faza cercetare de piata, pe baza criteriilor Superbrands.

Noul partener ales de Superbrands Romania pentru cercetarea de piata este compania Ipsos, filiala locala a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globala independenta specializata în studii de cercetare de piata, care a castigat recent licitatia organizata de Superbrands Romania. Ipsos va derula pentru Superbrands Romania studiul de piata in urma caruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands in Romania. Primele rezultate ale evolutiei programului vor fi anuntate in luna iulie 2013, iar rezultatele finale ale cercetarii Superbrands vor fi disponibile in septembrie 2013.

In prezent, programele Superbrands se desfasoară în peste 86 de tari. Printre tarile în care se deruleaza programe concomitent cu programul Superbrands din Romania şi care vor publica noi editii ale cartii Superbrands sunt: Australia, Austria, Brazilia, China, Cehia, Coreea, Egipt, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Guatemala, Japonia, Iordania, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Spania, SUA.

Cele mai recente evenimente tribut organizate de catre organizatia internationala Superbrands pentru a onora brandurile performante si a oferi trofee Superbrands s-au derulat la Belgrad (aprilie 2013) si la Istanbul (mai 2013).

Organizaţia Superbrands operează în peste 100 de tari ale lumii, stimuland în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate de branding si prin publicarea volumelor Superbrands care omagiaza reputatia brandurior, precum si industria comunicarii din fiecare tara.

Despre Superbrands România

Intrata si în România în 2005, prin agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates, organizatia dezvolta programe consacrate pietei romanesti si culturii de branding locale. Programele derulate pana acum, care includ trei editii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012) si doua editii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit aproape 120 de specialisti si profesionisti în management, marketing, comunicare, branding si alte domenii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram