Targul a debutat vineri, 5 octombrie, cu prezentarea expozantilor si cu inmanarea diplomelor de excelenta oferite de Patronatul Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat. Ziua de 6 octombrie a fost dedicata conferintelor si prezentarilor individuale. Conferintele au inceput cu prezentarea tinuta de partenerul oficial al evenimentului, BPC COM International, importator de echipamente retail, reprezentata de directorul societatii, doamna Judit Dobrescu. Evenimentul a continuat cu analiza comparata a cinci modele de cantare din aceeasi clasa, prezentata de vicepresedintele Patronatului si directorul general Magister, dl. Dor Bujor Padureanu. Ziua a II-a s-a incheiat cu o gala festiva. Partenerul oficial al evenimentului a tinut o ceremonie de premiere cu ocazia implinirii a 10 ani de activitate, oferind participantilor diplome de partener.
Tema discutiilor de sambata s-a intitulat „Evolutii in comunitatea AMEF“ si a vizat evolutia din ultimii ani in domeniul caselor de marcat si solutiilor informatice de gestiune. Reprezentantii furnizorilor de solutii pentru retail prezenti la targ au dezbatut diverse aspecte ale schimbarilor survenite pe piata, in contextul crizei si nu numai.
Standurile companiilor prezente nu au dus lipsa de vizitatori, participantii dovedind un real interes pentru noutatile din domeniul solutiilor pentru retail, dar si pentru a initia sau consolida colaborari. Cei care au vizitat standul Magister au avut ocazia sa afle mai multe despre companie de la dna Mihaela Petcu, coordonatorul retelei nationale de Dealeri Autorizati SmartCash, si respectiv de la dl. Bogdan Vladu, consultant comercial Magister.
Printre noutatile pregatite de Magister s-au numarat pachetul promotional, lansat luna trecuta, Un magazin intr-o cutie, programul Cel mai bun start pentru magazinul tau si multe altele. Invitatii au putut, de asemenea, testa echipamentele de retail integrate cu platforma SmartCash RMS, aduse special pentru targ. Produsul-vedeta a fost cantarul Dibal W-015, din seria 500, gama Wind, recent integrat din punct de vedere software in solutiile oferite de Magister. Acesta se remarca printr-un raport calitate-pret excelent, fiind un produs recomandat celor care nu doresc sa faca rabat de la calitate platind un pret mai mic.
Una dintre concluziile conferintelor este ca, fara o solutie informatica performanta, comertul cu amanuntul de astazi nu mai este posibil, cel putin nu la nivelul la care se ridica asteptarile antreprenorilor. La fel ca planul de afaceri care a devenit indispensabil conceperii oricarui start in business, un software de gestiune sau de vanzare este unul din factorii care decide succesul sau esecul unei afaceri. Magister, furnizor de solutii software pentru retail, a prezentat cu ocazia targului procesul de introducere a unui produs hardware pe piata romaneasca, proces realizat in premiera prin colaborarea directa cu producatorul si echipa de research.
Evenimentul a fost un bun prilej pentru ca o parte din Partenerii Certificati Magister si Dealerii Autorizati SmartCash sa se intruneasca/regaseasca inainte de Intalnirea Anuala a Partenerilor Magister – eveniment anual dedicat retelei distribuitorilor de solutii marca Magister. Astfel, dintre companiile partenere Magister au participat la targ Velvet Com, WBI Data, GB Service, Inita 1996, Gip Tronic Service '96, Emsys, Rel Service, Rel Sys Pro.
Targul Case de Marcat si Solutii Informatice de Gestiune este un eveniment care dovedeste consolidarea treptata a relatiilor dintre furnizorii de solutii hardware-software de retail, intr-un efort comun de a oferi comerciantilor din Romania produse si servicii calitative, la standarde europene.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro