Telekom Romania ofera pana la 50 000 de Euro pentru proiecte destinate comunitatii

23 octombrie 2014

Beneficiind de implicarea comunitații, Telekom Romania a selectat din cadrul celor 6 teme principale listate pe platforma Teimplici, cele mai importante 12 arii, ca nivel de interes, in care va investi fonduri pentru dezvoltarea de proiecte de responsabilitatea sociala. Ariile de inscriere a proiectelor sunt:

1. Educatie sanitara preventiva;
2. Invata sa fii voluntar;
3. Pregatire pentru viata;
4. Nutritie sanatoasa;
5. Sanatatea in mediul rural;
6. Stil de viata sanatos;
7. Dezvoltare durabila;
8. Educatia in domeniul mediului;
9. Inovație in domeniul educatiei;
10. Inovație in domeniul sanatatii;
11. Transportul alternativ;
12. Protejarea copiilor, a varstnicilor si a victimelor violentelor.

Toate organizatiile non-guvernamentale cu proiecte care pot fi incadrate in aceste 12 arii sunt invitate sa le inscrie pe platforma Teimplici in perioada 22 octombrie – 12 noiembrie 2014.

Printre criteriile de eligibilitate ale proiectelor se numara: capacitatea de a livra rezultate sustenabile și masurabile; contributia ONG-ului sa fie de minimum 20% din valoarea intregului proiect; suma solicitata sa fie de maximum 5.000 euro. Fiecare participant are dreptul sa inscrie un singur proiect, in cadrul ariei in care considera ca are cea mai buna expertiza. Mai multe detalii despre condițiile de participare si de eligibilitate a proiectelor sunt disponibile pe teimplici.

In perioada 14 noiembrie - 3 decembrie proiectele inscrise vor putea fi votate public pe platforma teimplici si vor fi evaluate simultan de catre un juriu de specialitate. Votul publicului va reprezenta 50% din nota finala a fiecarui proiect.

Juriul este format din urmatoarele personalitati: Cristina Bazavan – blogger, Cristi China Birta – blogger, Lacramioara Botezatu – Project Manager CSRmedia, Florin Ghinda – Fondator Romaniapozitiva, Paula Herlo – jurnalist, Mircea Kivu – Sociolog FDSC, Ionut Sibian – Director Executiv FDSC si Ruxandra Voda, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

Proiectele castigatoare vor fi anuntate pe data de 11 decembrie 2014, iar implementarea lor se va realiza in decursul anului 2015.

Proiectul Teimplici a fost lansat in vara acestui an, romanii fiind invitati sa iși exprime parerea cu privire la cele mai importante direcții in care ar trebui sa se investeasca in societatea din Romania. Au fost propuse pe platforma 6 teme principale, iar in urma celor peste 18.600 de voturi primite din partea publicului, acestea s-au clasat dupa cum urmeaza ca relevanța: Educatie, Sanatate, Mediu, Inovatie, Dezvoltare si Protectie sociala. In cadrul acestor teme, utilizatorii site-ului teimplici au fost invitați sa propuna si arii specifice de intervenție, iar din cele peste 80 de arii menționate pe platforma, au fost selectate 12 in functie de importanta acordata in urma voturilor si a interacțiunilor.

Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou și dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vasta de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand ofera servicii integrate de telecomunicații, astfel incat clientii sa beneficieze de o experiența completa si inedita: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixa tradiționala, internet de mare viteza și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de inalta calitate și exclusivitați. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care sa sprijine companiile sa devina mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE Romania.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul ofera produse și servicii fixe, comunicare mobila, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de țari și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro in anul financiar 2013 – mai mult de jumatate din aceasta valoare in afara Germaniei.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram