Faptul ca un numar din ce in ce mai mare de credinciosi doresc servicii religioase rapide si la indemana precum si presiunea de a deveni mai transparenti si mai eficienti au fost factorii cheie care au impins templele din India sa caute ajutorul solutiilor software de business, folosite traditional de marile corporatii.
Printre templele care vor adopta noua tehnologie se afla si templul Tirupati din Tirumala (poza). Acesta primeste zeci de mii de vizitatori zilnic care platesc pentru produse si servicii, mananca si ofera donatii, insemnand sute de mii de tranzactii pe zi, o activitate economica intensa, greu de gestionat fara o solutie tehnologica.
Dupa ce ERP-ul va fi implementat, habotnicii vor putea face rezervari online pentru darshan (vizitarea zeitei), pentru bhakta nivas (camerele de sedere), vor putea cumpara prasad (mancare sfintita) sau diverse obiecte care le vor fi predate in cadrul vizitei la templu.
"Dupa instalarea ERP-ului, toate filialele vor fi legate intre ele. Conducerea va cunoaste suma de donatii primite si materiile prime folosite si poate decide instant asupra alocarii resurselor pentru fiecare activitate," spune un oficial raspunzator cu sistemele IT si ERP.
Tirumala Tirupati Devasthanam (TTD), cea mai mare grupare religioasa din India, a decis si ea imbunatatirea sistemelor sale IT pentru a eficientiza pelegrinajul.
"Vom hotari furnizorul de ERP dupa ce primim raportul celor de la Ernst &Young. Odata finalizata lucrarea vom putea procesa aplicatiile pentru pelerinaj mult mai rapid. De asemenea, ne dorim sa aducem toate departamentele sub o singura platforma ERP pentru o coordonare mai facila" a spus un oficial TTD.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro