Produsele expuse la Ambiente - ultimul “racnet” in domeniu, dar si intalnirile si seminariile despre noile tehnologii stabilesc noile repere globale in materie de cadouri.
Ultima tendinta in domeniu este alegerea si personalizarea cadoului in functie de pasiunile si personalitatea destinatarului, cadoul fiind astfel si un element de branding personal.
Cele mai in trend cadouri pentru barbati sunt ceasurile, cutiile de depozitare a ceasurilor sau dispozitive de intoarcere a ceasurilor, in timp ce oamenilor de afaceri li se daruiesc instrumente de scris, decoratiuni personalizate pentru birou si accesorii asociate fumatului.
Pentru femei, raman pe primul loc bijuteriile, in special cele cu pietre pretioase, alaturi de cutii si modalitati inovatoare de pastrare a acestora. De asemenea, foarte cautate sunt accesoriile din piele si cele fashion, decoratiunile, parfumurile de lux.
Targul Ambiente ofera si un bun prilej de analiza a modului in care a evoluat piata cadourilor. Pamela Danziger, renumit expert in studii de piata privind preferintele consumatorilor si autoare a cartii “Shopping Why We Love It and How Retailers Can Create the Ultimate Customer Experience”, sustine ca piata cadourilor s-a reinventat complet in ultimii cinci ani. Ce era la mare cautare in 2007 acum este total desuet. Marketerii de succes din domeniul cadourilor au ramas in topul tendintelor, adaptandu-se pe masura ce consumatorii si-au schimbat preferintele si s-au orientat spre noi destinatii de shopping. Cei mai mari consumatori de cadouri de lux sunt acum chinezii.
Care e secretul succesului? O oferta mereu noua, cu produse deosebite, poate trezi interesul consumatorului avid de inedit si dornic sa se diferentieze. In plus, oferta trebuie sa fie disponibila acolo unde se cumpara cel mai mult cadouri, respectiv online, dupa cum arata ultimele studii in domeniu. Si, cum cumparatorii isi doresc mereu altceva, retailerii trebuie sa vina constant cu ceva nou, impresionant, surprinzator, prezentat intr-un mod aparte, care sa ofere cumparatorului o experienta completa, placuta si memorabila.
Cum se poate reusi acest lucru si ce surprize ne rezerva 2013 aflam de la Eugen Rasoiu, managerul magazinului de cadouri Borealy, recent intors de la Targul Ambiente: “Din experienta noastra de peste 4 ani pe piata din Romania, reiese ca gusturile romanilor au evoluat semnificativ; acum prefera produsele rafinate, unicat, cu design exclusivist si de cea mai buna calitate. Pentru anul acesta am pregatit atat articole din tari europene cu traditie in manufactura si comertul de produse luxury, precum Italia, Franta sau Elvetia, cat si accesorii fashion, ceasuri, cosmetice si parfumuri de lux, bijuterii cu pietre semipretioase sau cristale Swarovski, cadouri si butoni, cravate si curele, trabucuri, accesorii de birou si instrumente de scris, cosuri-cadou, bauturi sau preparate fine, articole personalizate inspirate de diverse hobby-uri”.
Despre Borealy Gifts
Brandul de cadouri si bijuterii premium Borealy s-a lansat in 2008, avand ca sursa de inspiratie stralucirea unica a aurorei boreale - un spectacol in sine, discret si grandios deopotriva, care se regaseste in rafinamentul si eleganta tuturor colectiilor de bijuterii Borealy. Destinate femeii sofisticate, care doreste sa-si puna in valoare frumusetea naturala printr-o bijuterie mestesugita pe masura personalitatii sale, bijuteriile Borealy se inscriu in gama generala de produse premium a grupului, alaturi de cadourile exclusiviste.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro