Modul ideal de a transforma un client potential in client fidel este metoda intalnirilor directe, iesirile la cafea, "gadilarea" consumatorului la coarda sensibila, prezentarea produselor / serviciilor printr-o abordare personala, adaptata comportamentului si personalitatii celui pe care dorim sa-l castigam, o cafea, o maslina, un piscot, o atentie pana cand se produce vazarea si taiem chitanta. Din pacate nu prea e timp sa abordezi in acest fel fiecare client, mai ales cand principala fereastra catre piata este site-ul companiei. Aici, online, regulile jocului sunt cu totul altele. Totul se intampla cu o viteza impresionanta. Clientul potential nu are timp sa se lase "gadilat" si "rasgadilat" pana cand ia decizia de cumparare. Are o multime de elemente care ii atrag atentia, o adevarata invazie de variante similare cu cea oferita de dumneavoastra pentru a-si satisface nevoia aparuta si este gata sa navigheze spre un alt site intr-o secunda daca nu i-a sarit in ochi varianta oferita de dumneavoastra care vine pentru a-i satisface rapid si eficient nevoia aparuta. In momentul in care un vizitator al site-ului in cautare de produse sau servicii care sa-i satisfaca nevoile, in constiinta acestuia se nasc trei intrebari:
Constientizati aceste intrebari si construiti un continul al site-ului care sa raspunda cautarilor internautilor inca din primul moment in care au accesat site-ul firmei dumneavoastra. Clientul poential trebuie sa stie din prima clipa ca a nimerit in locul potrivit, poate cel mai bun loc online in care ofera o varianta viabila pentru satisfacerea nevoii aparute. Ideea e simpla. Trebuie sa veniti in intampinarea nevoilor clientilor potentiali cu un continut corespunzator care sa atraga si sa prinda clientul. sa-l convinga sa ia decizia de cumparare. Cum realizati acest lucru? Iata:
Foarte important! Prin continutul site-ului vindeti atat imaginea organizatiei cat si produsele / serviciile oferite. Asa ca adaptati-l la nevoile si comportamentul vizitatorilor cat si la nevoile dumneavoastra de comunicare. Trebuie sa-i atrageti si sa-i tineti pe vizitatori pe site oferindu-le motive plauzibile (beneficii) astfel incat sa-i determinati sa ia, cat mai repede decizia de cumparare. Consumatorii cauta sa afle daca si cum ii puteti ajuta si, cel mai important, daca pot avea incredere in dumneavoastra. Nu ezitati sa le spuneti ca sunteti varianta potrivita.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro